Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra sagt... Akkurat sånn jeg er og..., liker å følge med...Da måtte jeg bare innom å se, jeg ogsåMen jeg pleier å si at jeg er ikke nysgjerrig altså, jeg liker bare å følge med på det som skjer
![]()
Nei, si detNeimen hvorfor skal man la være?
Ha ha.. ja det handler jo om prioriteringerHihi må bare le av meg sjøl... Før vi dro på føden bare MÅTTE eg heimom først! Koffor? For å hente naturlige ting som Fks fødebag? Neeida eg hentet mobil lader for eg ville ikkje fp glipp av krigenrart mannen bare ristet oppgitt på hode?
Hihi
Ha ha.. ja det handler jo om prioriteringer![]()
Haha så utrolig braHihi må bare le av meg sjøl... Før vi dro på føden bare MÅTTE eg heimom først! Koffor? For å hente naturlige ting som Fks fødebag? Neeida eg hentet mobil lader for eg ville ikkje fp glipp av krigenrart mannen bare ristet oppgitt på hode?
Hihi
SøtaHaha ja ikkje sant?kem trenger tannkost og reint undertøy når det er krig?
Hihi
Riktig innstilling...Haha ja ikkje sant?kem trenger tannkost og reint undertøy når det er krig?
Hihi
HAHAH du er så kul! =D kanon bra!Hihi må bare le av meg sjøl... Før vi dro på føden bare MÅTTE eg heimom først! Koffor? For å hente naturlige ting som Fks fødebag? Neeida eg hentet mobil lader for eg ville ikkje fp glipp av krigenrart mannen bare ristet oppgitt på hode?
Hihi