Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BraaNå må dere roe ned, klarer ikke å la tråden forbi blå, så mååååå inn å se - og klarer ikke da å gå uten å kommentere
Ooooh smash <3Datt berre innom her for å fortella at eg er i godt humør og snart mett på smesj....
Niceday fekk meg til å ville ha seigemenn.. så no er eg god å mett på seigemennDatt berre innom her for å fortella at eg er i godt humør og snart mett på smesj....
Ikke det beste å kunne hjelpe medNiceday fekk meg til å ville ha seigemenn.. så no er eg god å mett på seigemenn![]()
Ja det er ikkje lovNå ha jeg vært innom maaaange ganger uten å kommentere.. Lover å skjerpe meg
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Det var Synn eg ikkje rakk å se deg*Rusler innom med armene på ryggen og plystrer litt.. ingen som ser at jeg er her*![]()
Det var Synn eg ikkje rakk å se degHihi
Da måtte jeg bare innom å se, jeg ogsåMen jeg pleier å si at jeg er ikke nysgjerrig altså, jeg liker bare å følge med på det som skjer
![]()
Da måtte jeg bare innom å se, jeg ogsåMen jeg pleier å si at jeg er ikke nysgjerrig altså, jeg liker bare å følge med på det som skjer
![]()