Neh, ikke sånn at det må være dyre merker, men er jo noen ting jeg går tilbake til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også sånn for mine barn. Men går det Ann å inngå et kompromiss? Feks å selge klærne etter bruk og gi noe av dem til veldedighet. Det er så skjev fordeling i verden , så noe må man gi tilbake om maner heldig å ha for mye. Jeg begynte med det i fjor, da kommer det noe godt ut av all kjøpingen til tusenvis av kroner. En vil ikke være en egoist heller...Jeg er helt ekstrem og jeg skjemmes til de grader. Jeg snakker ikke høyt om det og forteller det ikke til noen, jeg hater meg selv for det faktiskmen trooor det er kvaliteten jeg blir lokket av!! Også kommer det litt an på da. Vanlige hverdagsklær kan vi godt kjøpe på hm til liten og stor (mest liten), men turklær, treningsklær og finere klær må være av "rett" merke.
Ja til veldedighet! Nå venter jeg nr 2 så jeg har tatt vare på det meste etter storebror. Men nå vet vi at nr 2 er jente og mest sannsynlig siste så da kan jeg begynne og kvitte meg med noe iallefall. Gjenbruk er jo helt innafor for meg når det er egne barn (egentlig er det jo innafor uansett, jeg er bare så ekkelt sær). Når det er sagt har jeg donert masse til veldedighet av dyre merkeklær etter mini som har hatt et hull her og der - jeg har sydd det igjen før donasjon da, men vil bare ikke bruke det selv (ja igjen jeg vet jeg er supersær). Men enig med du - viktig at dyre klær ikke ligger og støver, med mindre det er spesielle plagg med spesielle minner knyttet til det da.Jeg er også sånn for mine barn. Men går det Ann å inngå et kompromiss? Feks å selge klærne etter bruk og gi noe av dem til veldedighet. Det er så skjev fordeling i verden , så noe må man gi tilbake om maner heldig å ha for mye. Jeg begynte med det i fjor, da kommer det noe godt ut av all kjøpingen til tusenvis av kroner. En vil ikke være en egoist heller...