M
Moderator Kristin
Guest
Ville du kalt deg selv lat om noen spurte?
Det ville jeg igrunn gjort.
Det ville jeg igrunn gjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er noe med det. Man kan jo ikke være så lat som jeg ville foretrekke. Sånn i det dagligeDefinitivt. Om jeg fikk velge, hadde jeg ikke gjort annet enn å sove til langt på dagen, og ligget i sofaen resten av tiden - mens jeg dyttet i meg sjokolade og brus.
Meeeen, det kan man bare gjøre i jula, så jeg fremstår nok ikke som lat.
Det er noe med det. Man kan jo ikke være så lat som jeg ville foretrekke. Sånn i det daglige
Men jeg fremstår sikkert som lat likevel for jeg prioriterer litt sånn.... Så som så
I sommer er jeg lat. Varmen tar knekken på meg, så jeg har mer enn nok med å komme meg gjennom dagen med jobb og unger.
Heldigvis er det ikke min jobbSå klart jeg ikke er, er jo tross alt min jobb å holde hus og hjem rent og pent!
Ja. På jobb er jeg annerledes enn hjemme. Og jeg påtar meg jo frivillige oppdrag, i styre og stell for ungenes fritidsaktiviteter, så det spørs hva man ser på.Og så spiller det jo en viss rolle hvem som ser deg, og hvilken hatt du har på når du treffer noen. Om noen treffer "jobb-Siadle" vil de treffe på et menneske som ikke på noe sett og vis kan karakteriseres som lat, og disse ville kanskje blitt kjempeoverrasket over at Siadle på fritiden gjerne vasser gjennom et tonn med leker, og lar være å rydde av bordet etter middag (kanskje står det til og med til morgenen etter), og ikke gidder å tørke støv annet enn når hun må.