Er du lat?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Ville du kalt deg selv lat om noen spurte?

Det ville jeg igrunn gjort.
 
Jepp
 
Definitivt. Om jeg fikk velge, hadde jeg ikke gjort annet enn å sove til langt på dagen, og ligget i sofaen resten av tiden - mens jeg dyttet i meg sjokolade og brus.

Meeeen, det kan man bare gjøre i jula, så jeg fremstår nok ikke som lat. :knegg:
 
Definitivt. Om jeg fikk velge, hadde jeg ikke gjort annet enn å sove til langt på dagen, og ligget i sofaen resten av tiden - mens jeg dyttet i meg sjokolade og brus.

Meeeen, det kan man bare gjøre i jula, så jeg fremstår nok ikke som lat. :knegg:
Det er noe med det. Man kan jo ikke være så lat som jeg ville foretrekke. Sånn i det daglige

Men jeg fremstår sikkert som lat likevel for jeg prioriterer litt sånn.... Så som så
 
Det er noe med det. Man kan jo ikke være så lat som jeg ville foretrekke. Sånn i det daglige

Men jeg fremstår sikkert som lat likevel for jeg prioriterer litt sånn.... Så som så

Og så spiller det jo en viss rolle hvem som ser deg, og hvilken hatt du har på når du treffer noen. Om noen treffer "jobb-Siadle" vil de treffe på et menneske som ikke på noe sett og vis kan karakteriseres som lat, og disse ville kanskje blitt kjempeoverrasket over at Siadle på fritiden gjerne vasser gjennom et tonn med leker, og lar være å rydde av bordet etter middag (kanskje står det til og med til morgenen etter), og ikke gidder å tørke støv annet enn når hun må.
 
Hadde kanskje ikke sagt at jeg var lat hver gang noen spurte meg :hilarious:
Men mange ganger så føler jeg meg lat av forskjellige grunner :hilarious:
 
Nei. Jeg har en fysisk krevende jobb, forer stadig vekk ca 15 hester og like mange geiter, gjør stallarbeid, går på ski med ungene, bader med ungene, driver med slåtten eller gjerding., de gangene jeg ligger på sofaen har jeg sjelden dårlig samvittighet :)
 
nei!

har alltid ørten tusen ting jeg holder på med hele tida . :p
 
Kommer an på hvordan man definerer lat. Lat som i trening? Ja, absolutt. Når det gjelder husvask og rydding er jeg ikke lat. Jeg hater å bo i et rotete hus, og får ikke sove om det ikke er ryddig. Og jeg vil ikke stå opp å gjøre husarbeid :p
Men aktivitetsmessig er jeg lat, så lat som jeg kan være [emoji23]
 
I sommer er jeg lat. Varmen tar knekken på meg, så jeg har mer enn nok med å komme meg gjennom dagen med jobb og unger.
 
I sommer er jeg lat. Varmen tar knekken på meg, så jeg har mer enn nok med å komme meg gjennom dagen med jobb og unger.

Signerer denne. Er egentlig virkelig ikke lat, men nå som vi er på 4 mnd. med 30 grader så har jeg nok med å holde ut. Orker ikke julevask hver helg med denne varmen.
 
Ja jeg er lat :)
 
Og så spiller det jo en viss rolle hvem som ser deg, og hvilken hatt du har på når du treffer noen. Om noen treffer "jobb-Siadle" vil de treffe på et menneske som ikke på noe sett og vis kan karakteriseres som lat, og disse ville kanskje blitt kjempeoverrasket over at Siadle på fritiden gjerne vasser gjennom et tonn med leker, og lar være å rydde av bordet etter middag (kanskje står det til og med til morgenen etter), og ikke gidder å tørke støv annet enn når hun må.
Ja. På jobb er jeg annerledes enn hjemme. Og jeg påtar meg jo frivillige oppdrag, i styre og stell for ungenes fritidsaktiviteter, så det spørs hva man ser på.

Men i kveld ligger jeg på sofaen og ikke vasker hus. Dels lat og dels slapp og dels skylder jeg på at man skal ikke være så fysisk aktiv den dagen man har gitt blod ;)
Bare på spøk da. Men jeg blir lett svimmel når det er sånn så jeg begrenser meg litt siden jeg er alene hjemme.


Ja, og kommer det til trening... Slikt driver jeg ikke med. Har stadig planer da....
 
Selverklært lat og dronning av utsettelse :p
 
Back
Topp