Er du lat?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Jepp [emoji85][emoji87]
 
Har blitt litt lat etter at nr. 2 kom og kan for første gang i mitt liv forstå at noen bare vil ta det med ro med kaffekoppen :p Spent på om det er midlertidig eller ikke... :p
 
Nei, ikke utpreget lat. Hater å ikke ha noe å henge fingrene i. Kan godt slappe av litt sånn utpå kvelden eller ha en rolig dag i ny og ne, men det tar ikke lang tid før jeg bare må gjøre noe. Og jeg kan hvert fall ikke slappe av før de tingene som skulle vært gjort har blitt gjort! :D
 
Vil ikke si jeg er lat. Jeg blir fort apatisk om jeg har mye fritid, men er har to hunder og studier og merker egetnlig at det å sitte på sofaen er en deilig ting.
Liker å ligge i armkrok til min kjære med hundene med meg, spesielt etter lang tur :)
Så jeg er vel sånn at jeg liker å få ting gjort, ha det ryddig, kjenne at kroppen er sliten.. og SÅ ligge og slappe av og kose meg på sofaen eller i sengen :)
 
Ja.. skal jeg være ærlig så er jeg lat. Jeg kunne sittet på sofaen med kaffe og strikketøy hele dagen.
 
Både ja og nei.... jeg kan være skikkelig lat.
Men når jeg MÅ så er jeg meget effektiv. For å overleve hverdagen med jobb og barn MÅ jeg være lat når jeg kan... hvis ikke smeller det
 
Vel.. jeg er lat på fritiden.
 
Back
Topp