Er du introvert, ambivert eller ekstrovert?

Ambivert.

jeg er introvert i det at jeg blir veldig «overstimulert» og sliten av sosiale ting, er ikke glad i folkemengder og bråk, liker ro og stillhet.

Men ekstrovert i det at hvis jeg er sammen med noen jeg har god kjemi med snakker jeg masse.

På tester har jeg fått ganske ambiverte resultater, typ 50/50 introvert/ekstrovert.

Jeg liker ikke fester, foretrekker å sosialiserer med mannen min eller en av få gode venninner (helst én eller Iallefall få av gangen). Jeg foretrekker å jobbe på eget kontor fremfor kontorlandskap, og liker ikke så godt smalltalk, og foretrekker å spiser lunsj alene framfor å bli sittende med noen som babler om noe jeg synes er kjedelig og uinteressant.

Til gjengjeld slår jeg gjerne av en prat med en av kassadamene i den lokale butikken vår, kjenner dem ganske godt :) og om den koselige togkonduktøren når jeg pendler slår av en prat synes jeg det også kan være veldig hyggelig.

Og jeg kan snakke mye og være relativt intens til tider :P

Veldig introvert :P

Jeg er ambivert, som heller mot ekstrovert til tider. :D

Intro ert. Synes det er kjempehyggelig å snakke med folk og være på fester. Etterpå er jeg utslitt og trenger tid til å lade opp alene.

Introvert

Veldig introvert :p

Er introvert. Syns det er gøy å finne på ting men det må være med folk jeg kjenner. Er veldig sjenert av meg, men blir man kjent med meg er det også liv i meg:)

Ekstrovert tror jeg. Har ingen problemer med å være med folk 24/7:D jeg klarer ikke å si nei til å være sosial uansett hvor trøtt jeg er, eller hvor trøtt jeg kommer til å bli dagen etter. Besten plagsomt :p

Introvert

Back
Topp