Er du ferdig med barn?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
Jeg hadde alltid trodd at mine to barn alltid ville være nok, men så måtte jeg min kjære. Så nå er jeg seks uker på vei med nr tre. Men er definitivt ferdig nå, å gå gravid er ganske tøft for meg fysisk
 
Gravid med nr. 1, så ikke ferdig enda :D Vil ha 2 eller 3 barn
 
Nei! Har en og vil gjerne ha to til :)
 
Tror det ja:sad015 Utrolig sårt. Har lyst å oppleve alt igjen. Men har 3, og man skal jo ha tid, overskudd og ikke minst penger til å ta vare på de.
 
Vil ha en til. Men er usikker på om jeg klarer det. Utlegg står det litt på mannen som mener at han for gammel..
 
Vi har en jente på 8uker og jeg har veldig lyst til at vi skal få en til om et par år. Har ikke lyst til at hun skal vokse opp uten søsken.
Mannen vil bare ha en, så om jeg ikke for overtalt han på de neste årene så må jeg vel ha ny mann da! :hilarious:
 
Har nr to i magen nå og det blir siste. Om det holder med to vet jeg ikke, men det holder med to svangerskap!
 
Har ei på 3,5 år og nå prøver vi på nr 2. Etter det skal sambo klippe strengen, så 2 er det vi forhåpentligvis ender opp med :)
 
JA, etter denne bebisen her, helt klart ferdig.
 
Ikke ferdig. Hun er 3 måneder og vi er fast bestemt på at hun skal bli storesøster. Men hun må få ha oss for seg selv en stund først [emoji5]
 
Har 3 barn trodde eg var færdig men det er noen i meg som sier att eg kanske vill ha Nr 4. Det låter så mye med 4 men e det verkligen det??
Jeg har 3 søsken og jeg syns 4 er en fin flokk [emoji5] vi har mye glede av hverandre, nå når vi er voksne(yngste blir 20 og eldste 30 neste år), og da vi var yngre. Litt søskenkrangling selvfølgelig. Det er 3/4 år imellom oss da, det har vel også innvirkning.. bare ett bleiebarn i gangen f.eks, mulighet for at vi to eldste kunne passe de to yngste, men også 8 år som leder i FAU for mamma da, og mange mange år sammenhengende som foreldre på skolen og i barnehage, med oppfølging i alle ledd. [emoji28]
 
Jeg har 3 søsken og jeg syns 4 er en fin flokk [emoji5] vi har mye glede av hverandre, nå når vi er voksne(yngste blir 20 og eldste 30 neste år), og da vi var yngre. Litt søskenkrangling selvfølgelig. Det er 3/4 år imellom oss da, det har vel også innvirkning.. bare ett bleiebarn i gangen f.eks, mulighet for at vi to eldste kunne passe de to yngste, men også 8 år som leder i FAU for mamma da, og mange mange år sammenhengende som foreldre på skolen og i barnehage, med oppfølging i alle ledd. [emoji28]
Ja reknar med allt det der . Folk får nermare sjokk visst ej sier eg kan tenka meg 1 till
 
Back
Topp