Er du ferdig med barn?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Eller vil dere ha flere?
Hvor mange barn har dere?
 
Kan ikke påstå det nei:) Har en stesønn som konfirmeres til våren, og min mann og meg har prøvd på første felles i over 2 år, holder på med prøverør og har forhåpentligvis innsett av egg iløpet av mnd:)
 
Veldig ferdige. Nå vil vi ha det gøy som en familie, ikke styre med baby.
 
Er litt i tvil, faktisk... Har to og har alltid hatt lyst på tre eller fire, men vet ikke om jeg klarer flere. Da må jeg i hvert fall få det bedre med meg selv og innen den tid er vel lillebror "for stor". Vil ikke ha altfor mange år imellom.
 
Vet ikke ennå, vi har to flotte jenter på hhv 3 år og 7 mnd, så det er uansett ikke aktuelt å prøve på en til før tidligst om et års tid. Hvis sambo lat seg overtale da ;)
 
Er gravid med nr 2 nå, kunne godt tenkt meg fler men sykdom setter stopper :)
 
Har 1.
Ønsker av og til flere, helt til hun hjem her slår seg vrang, da holder det med 1 :p
 
Vi har tre og det er nok
 
Jeg har nummer fire i magen og det blir absolutt siste [emoji4]
 
Har ett, og tenker ikke å gi oss med det.
 
Ja, er ferdig :)
Mannen har vært bestemt på at det er stopp på Nr.2 hele veien. Jeg har vært åpen for 3, men nå kjenner jeg at jeg er fornøyd med 2 :)
 
Venter 3 og føler selv at 3 barn er det vi vil ha:happy: Alltid tenkt at 3 barn hadde vært perfekt , og er selv eldstemann med to yngre søsken, og mannen min kommer fra en søskenflokk på 5 barn ; så det ble ett `kompromiss` at vi gikk for tredjemann :D Økomisk, plassmangel og følge opp alle sammen gjorde at vi ble enige om at han som ligger i magen er sistemann :)
 
Back
Topp