Er du ferdig med barn?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
Nei, vi har akkurat begynt (er gravid med nr. 1). Planen er et til om noen år :)
 
Har to og tror vi er ferdig men det rasler visst i eggstokkene igjen:p hihi.
 
For nå er jeg det, men ikke låst meg på at jeg ikke vil ha tre :) Bare en del ting som må være på plass først evt. :)
 
Jeg føler meg forsåvidt ferdig med å få barn, men jeg kan gjerne gå gravid igjen og ha baby :D
 
Håper ho skal få bli storesøster [emoji5]
 
Vi er ikke ferdig :D
Jeg vil ha 3, sambo vil ha 3 eller kanskje 4. Så da får vi se. Først må vi få til vårt første sammen :)
 
Har 1, vil ha flere
 
Noen dager føler eg meg ferdig, andre dager ikke [emoji28] Så vi får tenke litt mer på det [emoji4] Har to små barn under 3år nå og det er hektisk
 
Nå kommer nummer 2 ganske snart så vi får se hvordan det føles om noen mnd/år. Men for å være ærlig er ikke jeg eller kroppen min rettere sagt særlig glad i å gå gravid å kunne veldig gjerne heller tenkt meg å fostre/ adoptere skulle det noen gang bli snakk om nummer 3. Mannen blir 28 til uka å jeg er 23 så vi har enda noen år å ombestemme oss skulle vi plutselig det :)
 
Venter nr.2 nå. Har et håp om en nr 3, men vi får se.. evig takknemlig for at vi får to :)
 
Venter første nå, og vi vil ha flere med tida. Ønsket vårt er å få tre barn :)
 
Har 3 barn trodde eg var færdig men det er noen i meg som sier att eg kanske vill ha Nr 4. Det låter så mye med 4 men e det verkligen det??
 
Vi har akkurat begynt. Baby nr 1 er 7 mnd nå, håper å prøve på nestemann om et års tid :) Vi ønsker oss 3-4 barn.
 
Back
Topp