dere er virkelig så søte. Jeg har blitt så glad i dere uten å kjenne dere

Jeg var hos Gyn. Ho ville først ta urinprøve men dems er på 25 så jeg sa nei har nettopp vært på wc og mine var svak positiv og jeg vil bare vite hva som foregår siden jeg hadde ingen økning på progestron for 3 dager siden.
Hun var så rask og virka flink (håper jeg).
Tok UL og sa hun mulig ser en vanncyste på venstrestokk. Den var på 3cm. Men det kan også ha vært eggløsning derfor ser den sånn ut. Noen Gravide får også dette. Sist gang jeg var gravid hadde follikkelen blitt til cyste. Så håper indeeeerlig at hun har rett. Men kan heller ikke utelukke cyste

håper virkelig det siste ikke stemmer for jeg har jo tatt letrozol
alt annet så bra ut. Hun kunne ikke se evt feste i livmora for det er så tidlig. Men hun anbefalt meg å måle progestron på nytt og ta hcg idag. Så nå har jeg tatt disse. Få se om jeg får svar ikveld. ble satt på Lutinus/progesteon? Stikkpiller. Har aldri brukt disse.
Så jenter jeg grueeeeeer meg til å se på svaret fra blodprøven ikveld. Om den ikke kommer må jeg starte på lutinus inntil videre. jeg beeeeer til Gud og håper jeg ikke blir skuffet. Har kjent skikkelig stikking på høyre side og mindre på venstre side(der follikkelen var) så vet ikke hva det er :/
Er bare så spent
igjen takk for deres støtte, dere er herlige