Er dette mulig? Kan det være falsk positiv?

Åå savnet deg ❣️❣️
hun sa hvis det var en cyste så var det vanncyste. Den inneholdt ikke noe. Og jeg har hatt cyster hele tiden pga manglende eggløsning men aldri så tydelige streker :( :( :(
Jeg skal teste igjen imorra. Få se :(
Skjønne deg!:Heartred
Jeg har tenkt masse på deg! Syns dette er helt sprøtt! Bra vi kan utelukke cysten hvertfall! Kan liksom ikke tro dette er annet en graviditet da!?
Håper virkelig dette et slags mirakel og at du gravid på tross av blodprøven. Fryktelig forvirrende hvertfall! Håååper håper på gode overraskelser og nyheter snart!!:Heartbigred

Skjønne deg!:Heartred
Jeg har tenkt masse på deg! Syns dette er helt sprøtt! Bra vi kan utelukke cysten hvertfall! Kan liksom ikke tro dette er annet en graviditet da!?
Håper virkelig dette et slags mirakel og at du gravid på tross av blodprøven. Fryktelig forvirrende hvertfall! Håååper håper på gode overraskelser og nyheter snart!!:Heartbigred
Åh tusen takk søte deg. det håper jeg virkelig.

Hvordan går det med deg da?

Åå så forvirrende for seg!! Uff :sour: krysser alt jeg har for at dette er babystrek!! :Heartred

Aldri sett sånne streker uten at det faktisk er graviditet. Ville klaget til leverandøren dersom du ikke er gravid, for er jo alt for dårlig om rosa svake streker ikke er graviditet. Håper veldig for deg!!

Aldri sett sånne streker uten at det faktisk er graviditet. Ville klaget til leverandøren dersom du ikke er gravid, for er jo alt for dårlig om rosa svake streker ikke er graviditet. Håper veldig for deg!!
Er så enig med deg. Ellers har disse testene ingen vits i enn å bare gjøre en så forvirret og gal:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Åh tusen takk søte deg. det håper jeg virkelig.

Hvordan går det med deg da?
Her er ikke TR kommet enda, men den var ventet i dag eller i morgen så da kommer den nok i morgen. Vært og kjøpt den første sprøyten i dag, men den skal ikke taes før CD 2. Litt utålmodig etter og bare få kommet i gang nå og kjenner humøret er veldig skiftende i dag...

Hva er planen din nå? Ta kontakt med lege/gynekolog igjen på mandag? Blir ekstremt spennende å se om strekene er sterkere i morgen :nailbiting:

Her er ikke TR kommet enda, men den var ventet i dag eller i morgen så da kommer den nok i morgen. Vært og kjøpt den første sprøyten i dag, men den skal ikke taes før CD 2. Litt utålmodig etter og bare få kommet i gang nå og kjenner humøret er veldig skiftende i dag...

Hva er planen din nå? Ta kontakt med lege/gynekolog igjen på mandag? Blir ekstremt spennende å se om strekene er sterkere i morgen :nailbiting:

men sorry hvis jeg gir deg falske forhåpninger men har du testa noe mer?

uf nei skjønner. Tenker samme. Om jeg ikke er gravid vil jeg ha tr så fort som mulig.

jeg tenker hvis streken blir sterkere Så tar jeg digital. Hvis den er positiv da tar jeg hcg prøve. Hvis ingenting så må jeg vente dessverre på tr som Gud vet når den kommer pga den cysten! Skal også ta el tester selvom sannsynligheten for el nå er svært liten!!

men sorry hvis jeg gir deg falske forhåpninger men har du testa noe mer?

uf nei skjønner. Tenker samme. Om jeg ikke er gravid vil jeg ha tr så fort som mulig.

jeg tenker hvis streken blir sterkere Så tar jeg digital. Hvis den er positiv da tar jeg hcg prøve. Hvis ingenting så må jeg vente dessverre på tr som Gud vet når den kommer pga den cysten! Skal også ta el tester selvom sannsynligheten for el nå er svært liten!!
Har ikke testet idag, og man får jo alltid litt forhåpninger så lenge TR ikke er kommet. Hadde jo virkelig vært et mirakel å bli gravid nå når alt er ordnet! :smiley-ashamed004 men det er nok bare ønsketenkning! :Heartred

Det tenker jeg er en god plan! Men herregud så mye tålmodighet og is i magen dette krever av deg!! Du er jammen sterk som klarer å stå i dette :Heartred

Hvis i verste fall dette ikke er en graviditet kan du ikke få hjelp til å få TR da? Tenker det er unødvendig å gå og måtte å vente en evighet? Eller er det ikke bra for kroppen med slike piller? Dette kan jeg jo forsåvidt iingenting om, har bare så lyst å finne løsninger til deg!:oops:

Nei. Skal prøve å ta en ikveld. Kan g test bli positiv pga el?

tok CB early. Streken er lett å se. Men igjen disse er og kjent for skygger.
Vis vedlegget 323652
Vis vedlegget 323653

og denne er fra morningen:
Annen test:

Vis vedlegget 323654
Vis vedlegget 323655

Har jeg blitt gal? :(
Jeg har opplevde å få tydelig strek på den samme testen du la ut, da ting var ganske nytt for meg. Jeg tok en test, fikk ganske tydelig strek, Da trodde jeg det endelig hadde klaffet. Men viste seg at det var forsinket el. Og siden da har jeg opplevd svake streker på gtest, når el kommer. Men kan jo ikke vite om det samme gjelder deg... Så derfor jeg tenker det kan være greit å prøve med en eltest, når du får slike streker på gtest itilfelle el er forsinket:-)

Her er dagens...
Jeg er mere oppgitt og fortvilet. Tenkte på det noen av dere sa og tok el test. El testen er sterkere enn igår men ikke positivt nok. Gyn sa det er forsent til el men du kan prøve man vet aldri.
Øverste er fra igår. De to siste er fra idag

AE392A94-D77E-42AA-9A6B-4C044E4F962D.jpeg

Jeg har ingen flere tidlige tester med sensitivitet på 10 ml/ul. Men hadde den her som brukes hos fastlegen som krever mer hcg dvs 25ml/u. Den måtte bli svak positiv. Jeg kan ikke tro på det. Men jeg ser jo streken. Ser det og eller? Kan denne var falsk eller skygge?

Jeg ser svak strek ganske lett. Vanskelig å ta bilde
6ACB48B2-AE5E-4FF4-99A4-172A696622FD.jpeg

og dette er en annen jeg har justert lyset på

218A8063-0182-4F93-83F8-C4A210A90A4C.jpeg

så tenkte ja vel den har jo sensitivitet på 25 samme som digital da må digital slå ut men nei negativ digital. Vet dere om digital bør ha sterkere eller mere enn dette for å slå ut positivt?

med andre ord .. jeg holder på å bli gal :(

Her er dagens...
Jeg er mere oppgitt og fortvilet. Tenkte på det noen av dere sa og tok el test. El testen er sterkere enn igår men ikke positivt nok. Gyn sa det er forsent til el men du kan prøve man vet aldri.

Vis vedlegget 323747

Jeg har ingen flere tidlige tester med sensitivitet på 10 ml/ul. Men hadde den her som brukes hos fastlegen som krever mer hcg dvs 25ml/u. Den måtte bli svak positiv. Jeg kan ikke tro på det. Men jeg ser jo streken. Ser det og eller? Kan denne var falsk eller skygge?

Begge bildene er samme men har justert lyset på nederste for å sammenligne. Jeg ser svak strek ganske lett. Vanskelig å ta bilde av.
Vis vedlegget 323748 Vis vedlegget 323749

så tenkte ja vel den har jo sensitivitet på 25 samme som digital da må digital slå ut men nei negativ digital. Vet dere om digital bør ha sterkere eller mere enn dette for å slå ut positivt?

Digital slår vel ut på 50? Jeg ser strek på alle jeg. Det kan ikke være falske streker på så mange tester av ulikt merke, det nekter jeg å tro.

De eltestene er i alle fall langt fra positive, men kan se den streken på gtesten. Kjenner ikke til den testen, så vet ikke om den er kjent for skyggestreker.. :/ hvis du har fler av de kan du jo dyppe testen i vann i stedet for urin, og sammenlikne?

Digital slår vel ut på 50? Jeg ser strek på alle jeg. Det kan ikke være falske streker på så mange tester av ulikt merke, det nekter jeg å tro.
De eltestene er i alle fall langt fra positive, men kan se den streken på gtesten. Kjenner ikke til den testen, så vet ikke om den er kjent for skyggestreker.. :/ hvis du har fler av de kan du jo dyppe testen i vann i stedet for urin, og sammenlikne?

tror digital kreve 25 leste jeg i pakken. Merkelig at den ikke slå ut sa når jeg får svak positiv på den andre.
ja enig el testen er negativ men hvorfor blir den sterkere nå? Kan det være pga hcg?! Sorry nå stusser jeg mye hehe.
Har dessverre bare en igjen. Tenkte å teste imorra.. skal og ta en tidlig cb få se..

Her er dagens...

Vis vedlegget 323747

Vis vedlegget 323748

Vis vedlegget 323750

Du er sterk som står i dette! Jeg kjenner jeg blir forvirret på dine vegner :( sender masse klemmer og tanker til deg:Heartpink Tenker du å dra tilbake til gyn og se om hun kan finne ut hva det er? Eventuelt fremskynne mens om det ikke er graviditet? jeg er bare på pp2, så har ikke mye erfaring på tester og slikt for p kunne gi noe hjelp der dessverre.. men så streken på g-testen!

Er enig med de over som skriver at falsk strek på flere forskjellige tester er merkelig. Kanskje du bare har sen HCG produksjon. Jeg ville prøvd å vente noen dager med å teste, selv om det kanskje er vanskelig.

Her er dagens...

Vis vedlegget 323747

Vis vedlegget 323748

Vis vedlegget 323750

Ser streken! Dette er jo helt absurd! Tar du kontakt med gynekologen du var hos i morgen?
Tenker masse på deg!:Heartred

Du er sterk som står i dette! Jeg kjenner jeg blir forvirret på dine vegner :( sender masse klemmer og tanker til deg:Heartpink Tenker du å dra tilbake til gyn og se om hun kan finne ut hva det er? Eventuelt fremskynne mens om det ikke er graviditet? jeg er bare på pp2, så har ikke mye erfaring på tester og slikt for p kunne gi noe hjelp der dessverre.. men så streken på g-testen!
Er enig med de over som skriver at falsk strek på flere forskjellige tester er merkelig. Kanskje du bare har sen HCG produksjon. Jeg ville prøvd å vente noen dager med å teste, selv om det kanskje er vanskelig.
Ser streken! Dette er jo helt absurd! Tar du kontakt med gynekologen du var hos i morgen?
Tenker masse på deg!:Heartred

Må bare si jeg blir så glad når jeg deler dette med dere. Mannen liker ikke at jeg tester så mye sp forteller ikke alt hehe. Han vil ikke at jeg skal bli skuffet. Grunnen til at jeg tester så mye er for jeg er redd jeg har lite progesteron og vil bruke lutinus med ei gang jeg får bekreftet evt graviditet. Jeg bruker heller ikke lutinus nå siden den vil hindre eggløsning I TILFELLE el er på vei.. noe jeg tror lite på men men

Jeg tenker å vente 2-4 dager til og se hva det blir av. Men hvis jeg får digital da tar jeg kontakt med ei gang.

dette er virkelig helt absurd :(
Håper jeg får tydeligere funn enten positiv eller negativ imorra og bli ferdig med dette :(
Det er helt greit hvis jeg ikke er gravid nå men vil gååååå videre :(

håper det går bra med prøvinga hos dere ♥️

Ah, da skjønner jeg at du ikke ønsker å vente med testingen. Jeg trodde du uansett tok lutinus nå. Håper virkelig for deg!

Må bare si jeg blir så glad når jeg deler dette med dere. Mannen liker ikke at jeg tester så mye sp forteller ikke alt hehe. Han vil ikke at jeg skal bli skuffet. Grunnen til at jeg tester så mye er for jeg er redd jeg har lite progesteron og vil bruke lutinus med ei gang jeg får bekreftet evt graviditet. Jeg bruker heller ikke lutinus nå siden den vil hindre eggløsning I TILFELLE el er på vei.. noe jeg tror lite på men men

Jeg tenker å vente 2-4 dager til og se hva det blir av. Men hvis jeg får digital da tar jeg kontakt med ei gang.

dette er virkelig helt absurd :(
Håper jeg får tydeligere funn enten positiv eller negativ imorra og bli ferdig med dette :(
Det er helt greit hvis jeg ikke er gravid nå men vil gååååå videre :(

håper det går bra med prøvinga hos dere ♥️
Forstår kjempe godt tankegangen!
Håper det viser seg å være en mirakelgraviditet, det fortjener du virkelig! Oppdater når du vet mer/tester mer :Heartred

Last edited:
Back
Topp