Er dette hverdagsklær eller pysjamas?

Hvor har du kjøpt den lilla?? Den var kjempe fin!

ORIGINAL: Bymusa

Jeg trodde det var en "regel" at om det var knapping kun mellom bena, så var det hverdagsklær, og om det er knapping fra halsen og nedover foten så er det pysj....

tenkte jeg også....så jeg ville ikke tenkt at ungen gikk i pysj, men at det er hverdagsklær...

Bruker de til begge deler jeg[:D]
Er jo in nå. Og det var det på 70-tallet og jo[;)]

sekssiders tråd og INGEN krangling!
SKUFFA!!![:D]

anyways: for de minste barna så er det hverdagsklær, de er jo driiiiiiitgode. Men for barn som kan å krabbe/gå så synes jeg det begynner å se litt pysj ut[:D]

ORIGINAL: Minni84

Det er hverdagsklær! Ikke pysj..

ORIGINAL: Mamasan

det er heldresser, ikke pysjer! bruker dem mye til barna selv jeg [:D]

Det er hverdagsklær her i huset ihvertfall...

Definitivt hverdagsklær! Bruker dem hele tiden på lille snuppen på 9 mnd! Molo sine er heeeelt supre!

pysj..

Når det ikke er knepping ned over magen så ser jeg på det som hverdagsklær. Men hadde vi vært tomme for pysjer så hadde jeg lett brukt en heldress ja!
Man må nesten velge selv.

heldrakt, ikke pysj i det hele tatt.

Er forskjell på heldrakt og pysj.

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Mamasan

blir helt sjokka over hvor mange folk som tror det er pysj jeg [:D] her jeg bor kræler det av unger i sånt på dagtid.

da er vi to! det er jo ikke pysj!
har heldresser både til gutten min på 5 år! og jenta mi. Og gjett hva, han går faktisk offentlig med den også! og er stein stilig i den.

Sånn ca denne her har han, bare at kragen er ensfarget. Han elsker å gå i den[:D]

Det bilde her.. og det bilde som HI la ut er det stooor forskjell på synes jeg[;)]

Denne her ville jeg ha kalt en heldress.. hverdagsdress.. Men den tynne med knapper som HI la ut er typisk pysj i mine øyne.. Snuppa har mange sånne.. som hun sover i[:)]

har i hvert fall hatt flere i bhg som kommer med sånne og jeg liker det grunnet komforten [:D]

Hverdagsklær! Jeg elsker sånne dresser!

Hvem har råd til å kjøpe dresser til 300 - 400kr for å kun sove i?

ORIGINAL: shiby

ORIGINAL: syddihodet

Helt klart hverdagsklær.

lokisen bruker mye sånne dresser, jeg elsker de!!

JAA, sant de er DIGG? [:D]

beste klærne !![:D] elsker de[:)]

det er ikke pysjamas, da hadde det kaltes pysjamas.
har brukt det mye hjemme og ute og overalt:)
knæsje heldrakter er fint:)

Den stripete hadde eg til dattra mi, og den blei brukt på dagtid, altså ikkje pysj [8D] Men syns kanskje dei med mykje mønster blir litt pysj-aktige. Syns sånne dresser passar best til babyar, men ville nok ikkje reagert om eg såg større barn bruke sånne. 

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Pysj

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Begge deler?
Er jo veldig praktisk plagg å bruke på bleie unger[;)]

Back
Topp