Er dette hverdagsklær eller pysjamas?

ORIGINAL: Mamasan

blir helt sjokka over hvor mange folk som tror det er pysj jeg [:D] her jeg bor kræler det av unger i sånt på dagtid.

Hehe, ja det kan du gjerne si [:D]
Jeg må heeelt ærlig si at jeg trodde det var pysj jeg også. Helt til jeg kjøpte en til Markus når han var baby [:)]

Synes det ser helt ut som en pyamas, kunne gjerne godt med en bukse over..
Men hadde brukt det til pyamas [:D]

Hverdagstøy!

Jenny bruker sånne hele tiden, er helt geniale!

Hverdagsklær.
Bruker mye av de vi også, både ull og bomull.

ORIGINAL: *wolf*

Jeg syns det ser ut som pysjamas [8D]

samme her[;)]

ORIGINAL: satine

ORIGINAL: AB

Pysjamas eller sånn "koseklær". Sånn som er godt å gå i når man f.eks bare er hjemme[:)]

for meg er det ikke viktig om det er pysj eller hverdagsklær! bruk det akkurat som du vil:) her har vi brukt lignende både til pysj og til hverdags! når de er nyfødt og små smååå så synes iallefall jeg det er geniale hverdagsklær også!:) har jo igrunn ikke noe å si? :)

Det er vel du som bestemmer hva du vil bruke det til , uavhengig av hva andre måtte synes[8|]

ORIGINAL: lykkeligemeg

for meg er det ikke viktig om det er pysj eller hverdagsklær! bruk det akkurat som du vil:) her har vi brukt lignende både til pysj og til hverdags! når de er nyfødt og små smååå så synes iallefall jeg det er geniale hverdagsklær også!:) har jo igrunn ikke noe å si? :)

Jaja, jeg bryr meg ikke om hva andre suns [:D]
Kommer til å fortsette å bruke det.
Men ville bare se hva andre trodde det var. Siden jeg har fått kommentarer på det [:)]

har den øverste der (rosa og hvite striper) og den bruker vi som pysj, men hadde en annen katvig heldress i eplemønster og den brukte hun på dagtid fram til den ble for liten. var mange av de eldre i familien som kommenterte at hun ikke kunne gå i pysjen hele dagen..[:)]

ORIGINAL: EvaPeva

Det er vel du som bestemmer hva du vil bruke det til , uavhengig av hva andre måtte synes[8|]

Nei nå kommer jeg til å slutte å bruke de siden det var så mange som trodde det var pysj [:-]
Må vel være lov å spørre hva andre tror det er? [8|][:-]

ORIGINAL: shiby

ORIGINAL: lykkeligemeg

Jaja, jeg bryr meg ikke om hva andre suns [:D]
Kommer til å fortsette å bruke det.
Men ville bare se hva andre trodde det var. Siden jeg har fått kommentarer på det [:)]

ja, vet det er mange som tenker på det utelukkende som pysj! men jeg tenket at så lenge det er digg å gå med og praktisk, så er det bare å kjøre på:) tror ikke ungene bryr seg! har forresten to av de fra katvig og har brukt dem mest som hverdagsklær!

Nei nå kommer jeg til å slutte å bruke de siden det var så mange som trodde det var pysj [:-]

NEI, he he neida, selvfølgelig må du få spørre om det[8D][:)]

NEI, he he neida, selvfølgelig må du få spørre om det[8D][:)]

Flaks [:D]

ORIGINAL: Vesla85

Hverdagsklær! [:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Pysj

Det blir til hva du gjør det til!
Tar du den på før leggetid, ja da er det en pysj..
Tar du den på om morningen, ja.. Da er det dagklær!!

JEG bruker draktene fra Molo, Katvig og IdaT som hverdagsklær hvertfall!! :)

Back
Topp