Er dette hverdagsklær eller pysjamas?

Syns det er pysj.. 

Hverdagsklær! [:)]

Heldresser er genialt.

Det er utvilsomt hverdagsklær.

Vi bruker på den lille - og har brukt på den store - ullbody, ullstillongs/strømpebukse og heldress oppå.

Jeg synes barn skal ha klær som er gode å gå i/bevege seg i/leke i.

Dessuten finnes det utrolig mange kule prints på slike heldresser - mye dansk design som faller veldig godt i smak her i alle fall.

ORIGINAL: Fleur

Heldresser er genialt.

Det er utvilsomt hverdagsklær.

Vi bruker på den lille - og har brukt på den store - ullbody, ullstillongs/strømpebukse og heldress oppå.

Jeg synes barn skal ha klær som er gode å gå i/bevege seg i/leke i.

Dessuten finnes det utrolig mange kule prints på slike heldresser - mye dansk design som faller veldig godt i smak her i alle fall.

110% ENIG [:D]

det blir jo som en one piece til oss voksne,så definitivt hverdagsklær! her digger vi noen deilige i velour fra lindex,og joha sine i ull. :):)

Hverdagsklær...
Brukte det ofte på minste min når hun var mindre.

pysj

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: Mamsemumsen

Definitivt nattklær!

ORIGINAL: AB

Pysjamas eller sånn "koseklær". Sånn som er godt å gå i når man f.eks bare er hjemme[:)]

Det er hverdagsklær! Ikke pysj..

Pysjamas eller sånn "koseklær". Sånn som er godt å gå i når man f.eks bare er hjemme[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Pysj

ORIGINAL: MammaentilLusket

Hverdagsklær![:D]

Enig.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Pysj

hverdags og barnehage -klær......guttungen hadde mange slike!

PYSJ! Jeg hadde faktis hevet øyenbrynene litt om jeg hadde sett et barn i sånt mitdt på dagen. [8D]

ORIGINAL: Maelle

De to i midten var pysj, men den øvesrste og nederste var mer heldress til hverdagsbruk.. Kansje var det fargen/mønsteret som gjorde at jeg tenkte sånn..

Back
Topp