Er dette hverdagsklær eller pysjamas?

ORIGINAL: AB

Pysjamas eller sånn "koseklær". Sånn som er godt å gå i når man f.eks bare er hjemme[:)]

Har et par sånne i ull. Vi har brukt de under pysj om det har vært kaldt, eller over body og strømpebukse på dagen. [:)]

ORIGINAL: Labambie

PYSJ! Jeg hadde faktis hevet øyenbrynene litt om jeg hadde sett et barn i sånt mitdt på dagen. [8D]

Godt du bor langt unna oss da [:-][:D]

ORIGINAL: Jannda

klarer ikke helt å bli enig med meg selv[8D] har tenkt på dette selv for det er mange kule, men har ikke kjøpt for det ligner litt på pysj...[:D]

Enig med deg Jannda, synes de er kule, men er redd andre skal synes det er «pysjete»[:D] Ikke det at jeg egentlig bryr meg da, men...[8D]

Pysjamas eller sånn "koseklær". Sånn som er godt å gå i når man f.eks bare er hjemme[:)]

ORIGINAL: Bymusa

Jeg trodde det var en "regel" at om det var knapping kun mellom bena, så var det hverdagsklær, og om det er knapping fra halsen og nedover foten så er det pysj....

sign![:)]
er det jeg går etter ihvertfall..

Uavhengig av kva andre har skrevet før her, så ser det ut som pysj ja[;)]
Men det er ikkje nødvendigvis det!
Eg spurte ekspeditøren i ein butikk ein gang, om det var meint som pysj - og fikk NEI til svar[;)] Men at mange brukte det som pysj[;)]

ORIGINAL: StinkiStini

Pysj.

Slike dresser må være i tykk ull i mine øyne for å ikke være pysj.
sign

ORIGINAL: Elisabeth87

ORIGINAL: Bymusa

Jeg trodde det var en "regel" at om det var knapping kun mellom bena, så var det hverdagsklær, og om det er knapping fra halsen og nedover foten så er det pysj....

sign![:)]
er det jeg går etter ihvertfall..

Er ikkje nødvendigvis det... [;)]
Eg kjøpte ulldress til snuppa på NameIt med knapper fra topp til tå, der spurte eg også om dette var ein typisk pysj eller kvardagsdress..
Det vart ikkje rekna som pysjamas fra hverken butikken eller leverandøren sin side, fikk eg til svar[;)]

ORIGINAL: KoseMammaen

Uavhengig av kva andre har skrevet før her, så ser det ut som pysj ja[;)]
Men det er ikkje nødvendigvis det!
Eg spurte ekspeditøren i ein butikk ein gang, om det var meint som pysj - og fikk NEI til svar[;)] Men at mange brukte det som pysj[;)]

Ja, jeg har også hørt at det IKKE er pysj [:)]
Enig at noen av de ser ut som pysj kanskje, men guuu så deilige de er.

Men utifra denne tråden så forstår jeg hvorfor folk (les: familie og venner) spør om barna har på seg pysj [:-]

Begge deler?
Er jo veldig praktisk plagg å bruke på bleie unger[;)]

ORIGINAL: EmmaT

definitivt hverdagsklær. 

bruker sånne masse, og får masse skryt i barnehagen[:)]

Ser veldig ut som pysjamas i mine øyne

Jeg syns det ser ut som pysj [:)] Snuppa har noen sånne og de sover hun i [;)]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

pysjamas[8D]

ORIGINAL: Oline V2

Helt små babyer (opp til maks 6 mnd) kan bruke sånne som vanlige klær, ellers mener jeg det er forbeholdt natta.

Back
Topp