Er dette ditt siste barn?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Eller har du akkurat begynt familieforøkelsen?

Dette er mitt fjerde svangerskap, og mitt andre barn. Jeg har igrunn ingen behov for flere barn, kunne klart meg godt med bare 1 barn egentlig. Men jeg føler meg heller ikke ferdig. Det som skjer det skjer tenker jeg :)
 
siste. På en måte syns jeg det er litt trist og rart at det er siste, men i forhold til familien og det å ha et barn med mye utfordringer tenker vi at 3 barn er nok for å klare å følge opp alle og ha overskudd selv. Og må si jeg føler meg veldig heldig med de barna jeg har, fra og være ufrivillig barnløs til snart 3 barn er virkelig uvirkelig:)
 
Dette er vår tredje, og veldig sikkert siste :happy: litt rar følelse, men samtidig riktig.
 
Dette er vår tredje, får nå tre tette. Han eldste er født i 2014 ;) men mannen mener vi gjerne kan vente noen gode år neste gang og få en "attpåklatt". Det er ikke jeg så sikker på, men for min del føles dette som det siste svangerskapet.
 
Dette er siste gang jeg går gravid. Venter nr 5 og har 2 bonus barn, så er nok barn i hus.
 
Venter nr 4. Jeg ønsker meg en til, men mannen sier at nå er det nok, så da er det siste her i huset :)
 
Er nr 2 å er helt ferdig kjenner jeg:)
Har vært en lang og kronglete vei, er syvende gang jeg er gravid..
Så frister ikke å begynne på nytt igjen med prøving..
Blir også 38år til høsten, så er fornøyd nå:)
 
Venter barn Nr 2, blir siste for vår del[emoji4] vært så mye bekymringer med både en MA og arvelig sykdom i familien, så orker ikke alle bekymringer en gang til noen av oss. To er akkurat passe[emoji4][emoji173]️
 
Jeg venter mitt andre barn, mannens første. Vi vil gjerne ha ett til :) Kanskje fler etterhvert, vi får se
 
Ja! Tredje og siste :)
 
Nei, ruger på første nå, og vi ønsker ett barn til [emoji4]
 
Back
Topp