Er dette ditt siste barn?

En tråd i 'Juni 2017' startet av Sylvanas, 20 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammaaaa91 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Her er det veldig sikkert at dette er siste. Det er nr 3.

2. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Dette er mitt nr 3 og samboer sitt nr 2.

Siden jeg ikke er mer enn 25 år, så tenker jeg at dette ikke blir siste barnet.

Nå skal jeg bli ferdig med utdanning først, og jobbe noen år, og så ser jeg for meg at det kan komme en attpåklatt om kanskje 10 år, eller 2 stk, vi får se hva vi føler vi har overskudd til, skal følgde alle barna godt opp også:)

3. Schrödinger Forelsket i forumet Novemberbarna 19 Sommerfuglene 2017

Dette er vår første, og hadde det ikke vært for at det er så dumt å være enebarn hadde det vært siste for min del. Men det blir vel vi prøver på nytt om noen år. Heldige hvis vi lykkes igjen, nå var det jo i siste liten før ivf;) men det blir maks 2 barn, klarer ikke tanken på å være kvalm 9 mnd i strekk så veldig mange ganger kjenner jeg:(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Ser den ja :(
    Noen er bare så utrolig uheldige :(

5. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Venter vårt første og tenker det ihvertfall blir et barn til. Kanskje 2 stk til :) Blir 29 år nå i sommer. Tenker nummer 2 sommeren jeg fyller 32 år. Ellers må vi ta det som det kommer:) men ønsker tette barn siden jeg er vokst opp slik selv og samboer også. Men er nok lettere å si det nå enn når vi løper etter junior på 2 år.. Hehehe

6. Baby_om_bord Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Ja, det er vårt absolutt siste[emoji5]️ dette blir nr 4 i rekka, og da har vi det vi trenger [emoji173]️

7. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Jeg har en på 2 år, og jeg må ærlig innrømme det er slitsomt å være gravid når han er i den alderen. Men så vet jeg jo ikke om det er så mye bedre når de er 3 år heller da. Er veldig glad for at de blir tette [emoji4]

8. Elisabeth2208 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Er litt usikker på om det blir siste,men tror nok det,men skal aldri si aldri

9. LCB11 Flørter med forumet

Hvis jeg kunne ha bestemt det så kunne jeg godt tenkt meg 2 barn til. Men siden jeg har mistet 3 ganger før jeg ble gravid med gutten vår, så har jeg vel innstilt meg litt på at det kan være det blir vår første og siste. Vet ikke om jeg klarer mange aborter til. Men vi skal ihvertfall prøve så håper jeg vi er heldige å få lov å oppleve ett mirakel til:notworthy

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. ivfbabyjuni2017 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Dette er nr.2 og blir siste barnet.
    En ting er at vi synes det holder med to, det neste er at jeg hadde ikke taklet en runde til med hyperemesis..

11. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Hehe skjønner det! Blir 3 år aldersforskjell dersom vi holder oss til det vi har tenkt. Men man vet aldri :)

• Liker Liker x 1
  12. Nilen Gift med forumet Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Sommerfuglene 2017

Helse for min del. Har en blodsykdom som gjør svangerskap og fødsel til en risikosport.
    Så må gi oss nå :oops:

13. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Så trist når sånt skjer :(
    Blir dette nr 2 eller husker jeg feil nå?

14. Nilen Gift med forumet Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Sommerfuglene 2017

Nr. 3 :D Så er absolutt fornøyd med det.
    Selv om det er den der følelsen "kanskje en gang...."

15. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Tiden vil vise :)
    3 er jo et flott tall :D

Del denne siden