hemmelignå
Glad i forumet
ORIGINAL: theolin
jeg ville ikke brukt bursdagen som straff. nå er det jo en annen som blir lei seg for at ikke gjesten kommer i bursdag...
Sign
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg ville ikke brukt bursdagen som straff. nå er det jo en annen som blir lei seg for at ikke gjesten kommer i bursdag...
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
er enig i at dere må følge opp det dere sier, men jeg synes i UTGANGSPUNKTET at det var feil å bruke bursdagen som trussel[8|]
så NEI, jeg synes ikke det er en passende straff, og jeg er SJOKKERT over hvor mange som synes det er det![:-]
ORIGINAL: Refleksheks
Jeg synes faktisk at å straffe med bursdagsnekt ikke var noe særlig jeg.
JEG ville ikke gjort det - og hadde heller funnet en annen "gode" å ta fra henne.
Synes absolutt det er viktig (som du gjør) å være konsekvent - og følge opp sine "trusler".
Men; Hadde heller valgt å la være å gjøre noe DU hadde lovet henne - ikke en dag som man har enorme forventninger til og som mange andre i klassen antageligvis også skal i.
ORIGINAL: Godhjerta.stemmer for denne
ORIGINAL: |Toadette|
ORIGINAL: Labambie
Nei, hun har jo fått advarsler og alt.. Og hun er stor nok til å forstå konsekvensene av det hun gjør. Så det er helt fortjent. [:)]
sign
blir heilt feil å ha gitt advarsler uten å følge de opp
Signerer begge.
Man vet man er en god forelder, når barna syns man er kjempedum... [;)]
ORIGINAL: Godhjerta.
ORIGINAL: |Toadette|
ORIGINAL: Labambie
Nei, hun har jo fått advarsler og alt.. Og hun er stor nok til å forstå konsekvensene av det hun gjør. Så det er helt fortjent. [:)]
sign
blir heilt feil å ha gitt advarsler uten å følge de opp
Signerer begge.
Man vet man er en god forelder, når barna syns man er kjempedum... [;)]
ORIGINAL: Refleksheks
Jeg synes faktisk at å straffe med bursdagsnekt ikke var noe særlig jeg.
JEG ville ikke gjort det - og hadde heller funnet en annen "gode" å ta fra henne.
Synes absolutt det er viktig (som du gjør) å være konsekvent - og følge opp sine "trusler".
Men; Hadde heller valgt å la være å gjøre noe DU hadde lovet henne - ikke en dag som man har enorme forventninger til og som mange andre i klassen antageligvis også skal i.
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
synes ikke man skal straffe med bursdagsnekt.. hva med bursdagsbarnet da som ønsker at venninna skal komme?
Og jeg husker selv på den tiden at det å gå i bursdag var STORT, og de som ikke var i bursdagen gikk liksom glipp av noe og det store samtaleemnet neste uke, så da setter dere henne bare i en dårlig sosial situasjon så det blir MER straff enn kun de to timene bursdagen varer.
ORIGINAL: Miss Gilmore
Ja, det syns jeg var en passende straff. Hun var slem, hun fikk advarsler og skal hun lære og ikke gjøre det igjen så skal man ta det der det svir mest...Hardt men sånn er det.