Er det noen som har vært på ul og fått vite kjønn?

Er det privat UL siden det er så tidlig? Fpr ikke OUL før i uke 20 pga ferien, og jeg har jo lyst til å finne ut hva det er før da...

Jeg går privat. Betalte 900,- for en undersøkelse.
Etter uke 12 er det lett å se kjønn for de som kan dette.
Så om du ønsker privat ul så bare google det i ditt området. Vi går i stavanger:D
 
Var på ultralyd i uke 14, da tippet han ganske sikkert gutt. På ultralyd i uke 16 tippet hun jente, men var ikke helt sikker. Spent på hva det kan være!
 
Var på ultralyd i dag, hun sa hun var 90% sikker på at det var gutt :Heartred satt tilbake til 14+3..
 
Var på UL 12+1 (to uker siden), jordmor gjettet jente, men babyen lå så vanskelig til. Så vi venter i spenning på OUL 24/7, 18+4. Håper vi får bekreftelse på atdet er jente da. Både jeg og mannen min tror det er jente, men tørr ikke helt tro på jordmoren når hun ikke kunne si for sikkert.
Fikk ingen gode bilder med nub, men det så ut som den pekte rett ned når vi var der.
 
Umulig å se i dag skal heldigvis inn igjen om 1 mnd på OUL, var privat i dag
 
13+5 gutt:Heartblue
 
Vi var 15+1 og han mente det var en gutt, jeg har hatt det på følelsen lenge, men har nå plutselig fått litt panikk for at han har tatt feil og vi går å gleder oss til en lillebror og blir skuffet om det kommer en lillesøster :sorry: har noen av dere som venter gutter fått ultralydbilde hvor de mener penis vises?
 
Var på ul i går, vannskelig å se kjønn men hun tippet på jente :Heartpink
Termin rundt 24.des, ny ul 21.juli :shy:
 
Vi var 15+1 og han mente det var en gutt, jeg har hatt det på følelsen lenge, men har nå plutselig fått litt panikk for at han har tatt feil og vi går å gleder oss til en lillebror og blir skuffet om det kommer en lillesøster :sorry: har noen av dere som venter gutter fått ultralydbilde hvor de mener penis vises?
Har du UL bilde? :)
 
Hadde tippet på gutt :)

Det er jo det de fleste gjettet, men med to jenter fra før så er det jo nesten for godt til å være sant :angelic: misforstå meg rett, hadde blitt super glad for en prinsesse til, men når man får beskjed om gutt er det super stas siden vi ikke har det fra før :Heartpink:Heartpink:Heartblue får satse på å få det bekreftet på Ullevål om 1,5 uke!
 
Altså, vi venter ei lita jente, og hun ser ikke sånn ut nedenfra for å si det sånn ;)

Nei, jeg er jo enig i det fra når jeg gikk med den ene storesøsteren :happy: jeg må nok bare slå meg til ro med at han har sett riktig, og at det faktisk er en liten lillebror i magen :Heartblue
 
Back
Topp