Her har alle tul vært privat, ja.Er det privat UL siden det er så tidlig? Fpr ikke OUL før i uke 20 pga ferien, og jeg har jo lyst til å finne ut hva det er før da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har alle tul vært privat, ja.Er det privat UL siden det er så tidlig? Fpr ikke OUL før i uke 20 pga ferien, og jeg har jo lyst til å finne ut hva det er før da...
Er det privat UL siden det er så tidlig? Fpr ikke OUL før i uke 20 pga ferien, og jeg har jo lyst til å finne ut hva det er før da...
har noen av dere som venter gutter fått ultralydbilde hvor de mener penis vises?

Har du UL bilde?Vi var 15+1 og han mente det var en gutt, jeg har hatt det på følelsen lenge, men har nå plutselig fått litt panikk for at han har tatt feil og vi går å gleder oss til en lillebror og blir skuffet om det kommer en lillesøsterhar noen av dere som venter gutter fått ultralydbilde hvor de mener penis vises?
Hadde tippet på guttHer er det vi fikk undenfraer jo tydelig noe der, mellom bena, men kan det liksom være noe annet enn en tissefant
Vis vedlegget 330267
Hadde tippet på gutt![]()
misforstå meg rett, hadde blitt super glad for en prinsesse til, men når man får beskjed om gutt er det super stas siden vi ikke har det fra før 

får satse på å få det bekreftet på Ullevål om 1,5 uke!Altså, vi venter ei lita jente, og hun ser ikke sånn ut nedenfra for å si det sånnHer er det vi fikk undenfraer jo tydelig noe der, mellom bena, men kan det liksom være noe annet enn en tissefant
Vis vedlegget 330267
Altså, vi venter ei lita jente, og hun ser ikke sånn ut nedenfra for å si det sånn![]()
jeg må nok bare slå meg til ro med at han har sett riktig, og at det faktisk er en liten lillebror i magen