Er det noen som har vært på ul og fått vite kjønn?

Lille Ny

Flørter med forumet
I hvilken uke fikk dere vite det i så fall? Jeg var på ul denne uken 14+3, da kunne de ikke se kjønn. Kjipt! Prøver på nytt neste uke!
 
Ja jeg fikk vite at det var jente, var 14+2 :)
Privatklinikk. Var du på sykehuset eller privat? Fikk du bilde av nuben så kan vi jo gjette? :)
 
På ultralyd i uke 11+5 fikk jeg vite at jeg mest sannsynlig får en jente :happy:
 
Ja jeg fikk vite at det var jente, var 14+2 :)
Privatklinikk. Var du på sykehuset eller privat? Fikk du bilde av nuben så kan vi jo gjette? :)

Dessverre. Fikk to bilder, men sykt dårlig kvalitet. Var privat. Vant med at de er skikkelig flinke til å se kjønn tidlig, så ble skuffa. Men på onsdag skal jeg til Oslo. Håper de klarer å se det. Da er jeg 15 +2
 
Var på ul sist 11+1 og da ville hun ikke gjettet. Har OUL 6 juli og har store planer om å vente. Spent på om jeg klarer det da :joyful:
 
Var på ul på fredag 12+2 og da mente jordmor ganske bestemt at det ble jente:Heartpink Men tør ikke begynne innkjøp basert på det likevel. Venter til etter ordinær ul. Likevel gøy å få en pekepinn:happy11 Har også to jenter fra før:Heartpink:Heartpink
 
Skal inn til OUS i morgen og ha morkakeprøve, håper de da klarer å se hint om hva slags kjønn det er:) 12+2 da.
 
Vi skal ha ei lita jente :D Var til privat ultralyd 14+5 og det var ingen tvil ❤
 
Var på UL i dag, 15+1.
Her blir det gutt, det var INGEN tvil :D
 
Var på mandag. Hun var veldig sikker på jente, men jeg er usikker enda, så skal til en annen å sjekke om 3 uker igjen. Er da 16 uker :)
 
Var på tul i går 12+5, målt til 13+0. Gyn kunne ikke se hva det var.
 
Var på ul mandag 15juni. Ble satt til 13+2 og det var ikke tvil om hva det var:p
 

Vedlegg

  • download.jpeg-6.jpg
    download.jpeg-6.jpg
    19,4 KB · Visninger: 105
Er det privat UL siden det er så tidlig? Fpr ikke OUL før i uke 20 pga ferien, og jeg har jo lyst til å finne ut hva det er før da...
 
Er det privat UL siden det er så tidlig? Fpr ikke OUL før i uke 20 pga ferien, og jeg har jo lyst til å finne ut hva det er før da...

De fleste må privat før OUL ja. Jeg har fått flere tidlige ul offentlig pga ulike ting, men gikk privat ved 12 uker.
 
Back
Topp