Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Grattis :laughing001

Du bare sender mail tilbake og sier du vil ha resept :) De ber om navn osv, så får du den på mail. Tror jeg fikk den i tillegg til doxycyclin (for klamydiaen :D)

Jeg testet ikke for hidden klamma[emoji85] angrer litt nå... hmm...
da skal jeg sende de mail![emoji16][emoji16]

Hehe, ja jeg ble også glad for positive prøver, merkelig det der[emoji12] Jeg sendte bare en mail og ba om resept, så kom den på mail ikke lenge etterpå[emoji4] Fikk azithromycin og doxycycline, men hadde vel skjult klamydia i tillegg..[emoji849]

Angrer litt for at jeg ikke testet for klamydia nå som jeg fikk tilbake resultatet [emoji23] men men, får håpe jeg får renska opp litt lell [emoji1]

Angrer litt for at jeg ikke testet for klamydia nå som jeg fikk tilbake resultatet [emoji23] men men, får håpe jeg får renska opp litt lell [emoji1]

den du får skal ta klamydia også, men doxycylin er litt mer tilpasset det. Så du får nok renska opp i saker og ting uanett :)

den du får skal ta klamydia også, men doxycylin er litt mer tilpasset det. Så du får nok renska opp i saker og ting uanett :)

Høres bra ut!
Var det ikke disse medisinene som kostet en del?[emoji848]

Høres bra ut!
Var det ikke disse medisinene som kostet en del?[emoji848]

Jo, de koster en god del. Men mener at de hadde en substitutt for den i sverige som ikke kosta så himla mye. Skal mannen din også gå på AB? Blir fort noen hundrelapper da. Tror jeg betalte nesten 800kr for oss begge (I sverige vel og merke)..

Jo, de koster en god del. Men mener at de hadde en substitutt for den i sverige som ikke kosta så himla mye. Skal mannen din også gå på AB? Blir fort noen hundrelapper da. Tror jeg betalte nesten 800kr for oss begge (I sverige vel og merke)..
Ja mannen skal også gå på står det...
Var det substitutt du fikk, eller var det den som var forskrevet på resepten som kostet ca 800?[emoji4]

Wuhuu! Fått igjen resultatet [emoji23]
Fikk positiv på ureaplasma og bacterial load[emoji16]
Rart å bli glad for noe sånt!

Uansett, det står at jeg skal ta azitromycin 250X4 piller.

Men jeg har ikke fått resept?
Står at jeg skal kontakte de om jeg trenger resept?

Hva gjorde dere?
Og fikk de av dere azitromycin som behandlingsform?

Hurra!!! [emoji1319][emoji1319][emoji1319] Ser du har fått masse svar, så ville bare si gratulerer [emoji2] Håper dette er det som skal til for deg [emoji2]

Ja mannen skal også gå på står det...
Var det substitutt du fikk, eller var det den som var forskrevet på resepten som kostet ca 800?[emoji4]

Tåpelig formulert av meg. Var hele resepten til meg og gubben :)

Hurra!!! [emoji1319][emoji1319][emoji1319] Ser du har fått masse svar, så ville bare si gratulerer [emoji2] Håper dette er det som skal til for deg [emoji2]

Takk [emoji12][emoji85][emoji23]

Fikk svar i dag:) Ureaplasma og bacterial load men ingen skjult klamydia:happy: Øyner nå et håp om at dette kan løse et og annet selv om jeg også har Endometriose som jo Antibiotikaen ikke tar. Perfect timing også med fryseforsøk om ca 3 uker! Ut på antibiotika-jakt i morgen da:hungry:

Gratulerer!! Om jeg får si det?! :joyful: Håper dette gjør susen for dere :cool:

Er det habituell abort du har? Eller sliter du med å bli gravid? Masse lykke til iallefall :dance011

Fikk svar i dag:) Ureaplasma og bacterial load men ingen skjult klamydia:happy: Øyner nå et håp om at dette kan løse et og annet selv om jeg også har Endometriose som jo Antibiotikaen ikke tar. Perfect timing også med fryseforsøk om ca 3 uker! Ut på antibiotika-jakt i morgen da:hungry:
Lykke til

Gratulerer!! Om jeg får si det?! :joyful: Håper dette gjør susen for dere :cool:

Er det habituell abort du har? Eller sliter du med å bli gravid? Masse lykke til iallefall :dance011

Takk;) Har Endometriose men åpne eggledere og frie eggstokker så skal i teorien kunne bli gravid men har aldri hatt snev av to streker på en graviditetstest selv etter to IVF innsett. Så jeg har nok et implantasjonsproblem. Har trua på at dette kan gjøre susen!

Oioioi, lett var det ikke å gå hentet ut antibiotika... første apotek, Boots sa blankt nei... Etter litt overtalelse gikk det på Vitus men under sterk tvil. Man må vist egentlig ha originaler i henhold til lovverket. Satser på at dette uansett var siste gang:wtf:

Hei.

Er det noen som har opplevd at mensen har blitt utsatt pga antibiotikakuren? Har som regel syklus på 28 dager. Er nå på dag 33. Tatt graviditetstest som er blendahvit. Har hatt en del murring og trykk med høgre eggstokk siden tirsdag uten at noe skjer. Hm...

Oioioi, lett var det ikke å gå hentet ut antibiotika... første apotek, Boots sa blankt nei... Etter litt overtalelse gikk det på Vitus men under sterk tvil. Man må vist egentlig ha originaler i henhold til lovverket. Satser på at dette uansett var siste gang:wtf:
Lykke til

Hei.

Er det noen som har opplevd at mensen har blitt utsatt pga antibiotikakuren? Har som regel syklus på 28 dager. Er nå på dag 33. Tatt graviditetstest som er blendahvit. Har hatt en del murring og trykk med høgre eggstokk siden tirsdag uten at noe skjer. Hm...

Min menstruasjon kom 3 dager før forventet da jeg gikk på kuren :happy: Men det er er jo mye medisiner vi snakker om, så kan jo hende at den fikler med syklusen :happy090

Da har jeg testet positiv :notworthy Skal ta støttemedikamenter som jeg fikk resept på (Hausken Oslo) i tillegg, så får vi håpe at dette gjør det som må til for at kroppen holder på den lille, og at vi endelig får fullført svangerskapet. :Heartred

Gratulerer med positivt svar! Håper det klaffer veldig snart <3

Back
Topp