Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Ok, takk for svar. Tyder på at jeg ikke hadde store nok avvik på mine prøver siden jeg ikke skulle ta noen behandling

De skrev at vi ikke trengte noe kur! Men så skrev jeg tilbake til dem og spurte hva de anbefalte meg å gjøre ifht til at jeg hadde utslag! Og da skrev de at jeg kunne ta AB-kur under stimulering til forsøk, for å gjøre livmor ekstra klar for innsett! Så da gjorde jeg det! Ble ikke gravid! Men håper at virkningen gjelder ennå[emoji5][emoji5]

De skrev at vi ikke trengte noe kur! Men så skrev jeg tilbake til dem og spurte hva de anbefalte meg å gjøre ifht til at jeg hadde utslag! Og da skrev de at jeg kunne ta AB-kur under stimulering til forsøk, for å gjøre livmor ekstra klar for innsett! Så da gjorde jeg det! Ble ikke gravid! Men håper at virkningen gjelder ennå[emoji5][emoji5]

Så du kunne altså gå på den sterke kuren under stimuleringen? Jeg får uansett avvente. Rekker nok ingen kur før neste FER. Får evt ta kontakt med Serum hvis neste forsøk også ender negativt

Så du kunne altså gå på den sterke kuren under stimuleringen? Jeg får uansett avvente. Rekker nok ingen kur før neste FER. Får evt ta kontakt med Serum hvis neste forsøk også ender negativt

Ja, det kunne jeg! Var før fryseforsøk jeg tok! Var i naturlig syklus, men med Letrozol! Men man kan ta den når man stimulerer til fryseforsøk i stimulert syklus! Er bare viktig at man tar siste pille med AB dagen før innsett!

Ja, det kunne jeg! Var før fryseforsøk jeg tok! Var i naturlig syklus, men med Letrozol! Men man kan ta den når man stimulerer til fryseforsøk i stimulert syklus! Er bare viktig at man tar siste pille med AB dagen før innsett!

Minner mye om mitt kommende forsøk. Men avventer denne gangen og krysser fingrene for at jeg slipper den kuren :happy:

Da er endelig siste dag av 25 dagers kuren for oss her! Skal bli SÅ deilig å slippe mere av disse pillene. Jeg har hatt dårlig mage siden dag 1, og ingen verdens ting så ut til å hjelpe; biola ol. Skal bli deilig å slippe kvalme, brekninger og dårlig mage. :wtf: Mannen har det gått veldig bra med. Litt dårlig mage i starten, men ellers fin.

Krysser fingrene for at denne kuren hjelper oss å fullføre et svangerskap :Heartred

Da er endelig siste dag av 25 dagers kuren for oss her! Skal bli SÅ deilig å slippe mere av disse pillene. Jeg har hatt dårlig mage siden dag 1, og ingen verdens ting så ut til å hjelpe; biola ol. Skal bli deilig å slippe kvalme, brekninger og dårlig mage. :wtf: Mannen har det gått veldig bra med. Litt dårlig mage i starten, men ellers fin.

Krysser fingrene for at denne kuren hjelper oss å fullføre et svangerskap :Heartred

Håper kuren har gjort susen for dere[emoji7][emoji7][emoji7]

Sjekker de den hidden chlamydia for 200 euro eller er det en test utenom 1-11? [emoji848][emoji848]

Sjekker de den hidden chlamydia for 200 euro eller er det en test utenom 1-11? [emoji848][emoji848]

Bare hidden er 100 euro om jeg ikke husker feil. Å så er det 200 for 11-1 :)

Hei! Jeg er ny her på forumet og vurderer nå å sende inn prøve når min neste menstruasjon kommer. Er det slik at hvis jeg får positive tester og både jeg og min mann må på AB-kur, så bør vi vente 30-60 dager etter fullført behandling slik at sædcellene blir reprodusert? Han har dårlig sædkvalitet fra før...
Eventuelt kan han følge en Sperm Improving Protocol på 40 dagers AB kur + vitaminer, men isåfall MÅ han vente 30-60 dager før nytt ICSI. Vi vil helst ikke vente for lenge før nytt forsøk. Noen med erfaring og/eller anbefalinger...?

Hei! Jeg er ny her på forumet og vurderer nå å sende inn prøve når min neste menstruasjon kommer. Er det slik at hvis jeg får positive tester og både jeg og min mann må på AB-kur, så bør vi vente 30-60 dager etter fullført behandling slik at sædcellene blir reprodusert? Han har dårlig sædkvalitet fra før...
Eventuelt kan han følge en Sperm Improving Protocol på 40 dagers AB kur + vitaminer, men isåfall MÅ han vente 30-60 dager før nytt ICSI. Vi vil helst ikke vente for lenge før nytt forsøk. Noen med erfaring og/eller anbefalinger...?

Tror ikke dere må vente! Man kan gå på kur samtidig som man stimulerer til forsøk, så lenge man slutter dagen før innsett! Men det kan jo hende at virkningen hos mannen kanskje blir best etter 3 mnd, siden det er da sædcellene til prøven blir produsert!

Kan du ikke spørre Serum når du tar kontakt med dem?

Jeg fikk prøvesvar fra Serum i dag, og det viste seg å være negativt. Det stod "only bacterial load a little higher than normal", men dette skal ikke behandles.

Vet ikke helt hva jeg hadde håpet på, for diagnosen "uforklarlig infertilitet" er ganske så frustrerende til tider. Men men... Da blir det "all in" ved neste forsøk! :)

Åååh jeg vet, uforklarlig er utrolig frustrerende siden det ikke er noe å «fikse»! Har du tatt prøve av Prolactin og thyroxin etc? Vi var uforklarlige i et år, så oppdaget de at jeg hadde forhøyet Prolactin. Begynte på medisiner for å minske det, og fikk en kjemisk graviditet samme måned. Nå er jeg tilbake til uforklarlig, men de antar at Prolactin har noe å gjøre med det på en eller annen måte.

Åååh jeg vet, uforklarlig er utrolig frustrerende siden det ikke er noe å «fikse»! Har du tatt prøve av Prolactin og thyroxin etc? Vi var uforklarlige i et år, så oppdaget de at jeg hadde forhøyet Prolactin. Begynte på medisiner for å minske det, og fikk en kjemisk graviditet samme måned. Nå er jeg tilbake til uforklarlig, men de antar at Prolactin har noe å gjøre med det på en eller annen måte.

Nei, det tror jeg ikke at jeg har blitt testet for. Hva er prolactin og thyroxin? Mitt forhold til helsevesenet er ganske naivt. Dvs stoler blindt på at de gjør rett. Har etter hvert skjønt at det ikke alltid er sånn. Ta måling av FSH f.eks. Prøven tok jeg ganske sent i syklusen. Tok over ett år før jeg selv oppdaget at den burde ha blitt målt helt i starten av syklusen

Wuhuu! Fått igjen resultatet [emoji23]
Fikk positiv på ureaplasma og bacterial load[emoji16]
Rart å bli glad for noe sånt!

Uansett, det står at jeg skal ta azitromycin 250X4 piller.

Men jeg har ikke fått resept?
Står at jeg skal kontakte de om jeg trenger resept?

Hva gjorde dere?
Og fikk de av dere azitromycin som behandlingsform?

Hva gjorde dere?

Så bra[emoji1303][emoji1303]

Bare skriv at du ønsker resept, så får du det tilsendt på mail[emoji5][emoji5]

Hva gjorde dere?

Grattis :laughing001

Du bare sender mail tilbake og sier du vil ha resept :) De ber om navn osv, så får du den på mail. Tror jeg fikk den i tillegg til doxycyclin (for klamydiaen :D)

Så bra[emoji1303][emoji1303]

Bare skriv at du ønsker resept, så får du det tilsendt på mail[emoji5][emoji5]

Har du fått positiv også? [emoji4]

Hva gjorde dere?

Hehe, ja jeg ble også glad for positive prøver, merkelig det der[emoji12] Jeg sendte bare en mail og ba om resept, så kom den på mail ikke lenge etterpå[emoji4] Fikk azithromycin og doxycycline, men hadde vel skjult klamydia i tillegg..[emoji849]

Back
Topp