Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Wow!! Printet du bare ut eller sendte Serum en papirkopi?
Jeg printet ut min resept og fikk hentet den ut i Norge når jeg tok kuren, men vet at noen har slitt med å få hentet den ut i det siste da..
 
Printet ut, gjorde det med beskrivelsen av doseringen også. Hun så litt på det, og trykte litt på dataen, og så sa hun det gikk greit![emoji2] Dette var Vitusapotek[emoji4]

Wow! Jeg fikk også hentet ut med den jeg printet ut, og de spurte om jeg skulle til Afrika, da det visstnok er omtrent samme dose man kan ta som beskyttelse mot malaria. Jeg bare jattet med :)
 
Det lurte jeg også på tidligere, så spurte Serum. De svarte at det var ikke nødvendig å sende inn ny prøve etter kuren.

Tusen takk! Fikk akkurat svar om det samme selv. Nå har jeg selvfølgelig begynt å bli bekymret for om jeg kan ha ødelagt for kuren da jeg noen dager hadde litt melk i kaffen, men Penny sa det var helt ok :)
 
Så bra at de fant noe. Håper dette er det som skal til. Jeg er ihvertfall veldig positiv og har ny giv til det nye forsøket. Men jeg merker at jeg er livredd for å bli smittet på nytt. Serum sier at jeg skal gå på antibiotika under neste forsøk :) lykke til med kuren :)

Serum sa det samme til meg, at de regner med infeksjonen er hemmet istedenfor kurert, og at jeg skal gå på AB under evt IVF-forsøk. Nevnte de at mannen din også må gå på en ny runde under forsøk?
 
Siste dagen på doxy i dag. Jeg har blitt så dårlig av dem.. men i dag er det ikke lenge til eggløsning. Hadde høy på monitoren i går og i dag. Og jeg trodde jeg hadde hatt el slim før. Men det har jeg tydeligvis ikke i forhold til nå[emoji1319] nå er det bare å krysse fingerene!! Flere som har opplevd det?
 
Siste dagen på doxy i dag. Jeg har blitt så dårlig av dem.. men i dag er det ikke lenge til eggløsning. Hadde høy på monitoren i går og i dag. Og jeg trodde jeg hadde hatt el slim før. Men det har jeg tydeligvis ikke i forhold til nå[emoji1319] nå er det bare å krysse fingerene!! Flere som har opplevd det?

JA! Har fått mer EL slim og så synes jeg at blødningen har endret seg litt også. Synes den er "friskere" i fargen (beklager TMI). Og mannen har fått merkbart bedre spermkvalitet. Han hadde bra før, men da vi hadde uttak i går var den superbra og veldig mye bedre enn på de tre andre prøvene han har tatt (som alle var ganske like). Har veldig tro på dette her altså [emoji2]

Kjedelig at du ble dårlig av antibiotikaen, men nå er det heldigvis snart over [emoji2] Lykke til fremover [emoji2]
 
JA! Har fått mer EL slim og så synes jeg at blødningen har endret seg litt også. Synes den er "friskere" i fargen (beklager TMI). Og mannen har fått merkbart bedre spermkvalitet. Han hadde bra før, men da vi hadde uttak i går var den superbra og veldig mye bedre enn på de tre andre prøvene han har tatt (som alle var ganske like). Har veldig tro på dette her altså [emoji2]

Kjedelig at du ble dårlig av antibiotikaen, men nå er det heldigvis snart over [emoji2] Lykke til fremover [emoji2]

Får bare krysse fingrene masse lykke til. Hadde tr mens jeg gikk på antibiotika og den var helt annerledes ja. Kanskje den rydder opp litt i kroppen. Gjør ikke noe det. [emoji23][emoji7]
 
Dytter litt på denne jeg :) Anbefaler å sjekke dette hvis dere har hatt flere forsøk uten hell :) Ble selv gravid etter 9 år uten prevensjon, utallige hormonkurer, 28 kg ned i vekt, tre forsøk som ble avbrutt/negativt/negativt, ingen på frys, mistanke om dårlig eggkvalitet, hadde EL hver mnd og ble ikke gravid, hadde også en SA i 2015 før spiren plutselig satt helt på egenhånd på pp 3 etter fullført kur og jeg er 16+3 i dag:) Vi fikk påvist ureaplasma, klamydia og bacterial load, noe vi sikkert har hatt i årevis så jeg tror det var løsningen for oss :)
 
Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter endt kur. ?
Jeg ble gravid på første ivf behandling etter kur, etter 2 runder med ivf som endte i kjemisk og 1 sa og 4 kjemiske graviditeter før det igjen[emoji4]
 
Jeg vurderer dette før neste forsøk nå om det viser seg at dette ikke gikk.. må jo hoppe over en syklus etter denne før nytt forsøk! Kan jeg rekke evt kur før neste innsett? Tipper det blir på november! Kan man ta mens-prøve på den første etter forsøk når man har gått på hormoner?
 
Jeg vurderer dette før neste forsøk nå om det viser seg at dette ikke gikk.. må jo hoppe over en syklus etter denne før nytt forsøk! Kan jeg rekke evt kur før neste innsett? Tipper det blir på november! Kan man ta mens-prøve på den første etter forsøk når man har gått på hormoner?

Yes! Det var akkurat dette jeg gjorde i sommer. Du kan ta mens-prøve på en hvilken som helst blødning og det tar ca 2 mnd fra du sender inn prøven til du er ferdig med kur[emoji2]
 
Back
Topp