Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Jeg kastet opp av den Azithromycin[emoji29] Og fikk skikkelig magesmerter og diaré. Men Doxylin merket jeg ikke til.

Jeg ble kvalm av begge, men kastet ikke opp. Holdt meg i ro og fokuserte veldig på å ikke spy... Det hjalp å ta pillene sammen med mat[emoji2]

Fikk svar på prøven allerede i dag! Den slo ut på både klamydia og bacterial load, så da blir det 25 dagers kur på oss begge:-) Hurra:-)

Grattis med klamydia[emoji23] feil å si at jeg er misunnelig haha? Mine var negative og ble skuffet[emoji23]
Jo takk, haha:-) Rart å bli glad for noe sånt, men glad det blir kur! Skjønner du ble skuffet, hadde også blitt det. Håper det ordner seg for dere uten kur også❤️

Fikk svar på prøven allerede i dag! Den slo ut på både klamydia og bacterial load, så da blir det 25 dagers kur på oss begge:-) Hurra:-)
Så bra at de fant noe. Håper dette er det som skal til. Jeg er ihvertfall veldig positiv og har ny giv til det nye forsøket. Men jeg merker at jeg er livredd for å bli smittet på nytt. Serum sier at jeg skal gå på antibiotika under neste forsøk :) lykke til med kuren :)

Så bra at de fant noe. Håper dette er det som skal til. Jeg er ihvertfall veldig positiv og har ny giv til det nye forsøket. Men jeg merker at jeg er livredd for å bli smittet på nytt. Serum sier at jeg skal gå på antibiotika under neste forsøk :) lykke til med kuren :)
Håper dette hjelper for oss begge ja:-) Jeg har tenkt på det samme, får sikkert bacterial load igjen . Tror du man får ny resept av serum ved senere forsøk?

Hei igjen[emoji4] Hører enda ikke til på assistert-forumet (blir nok det i september), men har sneket litt her inne, og sendte en prøve som kom fram denne uken. Fikk svar i dag og den slo ut positivt på skjult klamydia, ureaplasma og bacterial load. Dere som har fått hentet ut tablettene i Norge, hvor fikk dere gjort det? Regner nesten med vi må en tur til Sverige, men tenkte å prøve rundtomkring her først[emoji4]

Hei igjen[emoji4] Hører enda ikke til på assistert-forumet (blir nok det i september), men har sneket litt her inne, og sendte en prøve som kom fram denne uken. Fikk svar i dag og den slo ut positivt på skjult klamydia, ureaplasma og bacterial load. Dere som har fått hentet ut tablettene i Norge, hvor fikk dere gjort det? Regner nesten med vi må en tur til Sverige, men tenkte å prøve rundtomkring her først[emoji4]

Jeg fikk til med en gang. Ikke noe spørsmål en gang. Var på boots apotek. Ikke noe problem. Så prøv her først. Men husk og printe den ut [emoji6] lykke til. PS. De skriver fra serum at du skal ta pillene på tom mage. Det anbefales ikke, fikk beskjed fra apoteket at de skulle tas med mat. Jeg spøy som en gris

Jeg fikk til med en gang. Ikke noe spørsmål en gang. Var på boots apotek. Ikke noe problem. Så prøv her først. Men husk og printe den ut [emoji6] lykke til. PS. De skriver fra serum at du skal ta pillene på tom mage. Det anbefales ikke, fikk beskjed fra apoteket at de skulle tas med mat. Jeg spøy som en gris

Da skal jeg ta meg en runde, Boots først[emoji6]

Takk for tips! Litt redd for hvordan kroppen reagerer på en så lang kur, men dersom det hjelper på å bli gravid skal jeg ikke klage[emoji2]

Begynte på mandag, og når vi tok melkesyrebakterier og tok det med mat merker jeg ingenting. Alt er verdt det om det kan gi resultater[emoji7] lykke til

Skal du gå på en kur nå pluss en til under neste forsøk?

Back
Topp