Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Sendte Mail til de i dag om de hadde mottatt prøven jeg sendte 26/6. Det hadde de dessverre ikke... Skikkelig lei meg, for prøven min har da blitt borte:-( Siden de har sommerstengt til slutten av aug så får jeg ikke sendt ny prøve i september...

Sendte Mail til de i dag om de hadde mottatt prøven jeg sendte 26/6. Det hadde de dessverre ikke... Skikkelig lei meg, for prøven min har da blitt borte:-( Siden de har sommerstengt til slutten av aug så får jeg ikke sendt ny prøve i september...

Så kjedelig. Etter du skrev det ble jeg litt engstelig. Hadde ikke sporing eller noe. Men du rekker det vel akkurat før de stenger?

Åh så surt :shifty:

Så kjedelig. Etter du skrev det ble jeg litt engstelig. Hadde ikke sporing eller noe. Men du rekker det vel akkurat før de stenger?
Det er mulig jeg rekker det akkurat om mensen kommer snart!
Tror de fleste prøvene kommer frem, så bør ikke bekymre deg for mye:-)

Det er mulig jeg rekker det akkurat om mensen kommer snart!
Tror de fleste prøvene kommer frem, så bør ikke bekymre deg for mye:-)

Min har kommet frem, sendte forrige lørdag. Har betalt og mailet med de i dag så får svar på fredag[emoji2]

Så kjedelig. Håper du rekker det. [emoji4]

Har du ikke sporing på pakken? Skikkelig kjipt i såfall hvis den er borte. Får håpe den dukker opp

Hei alle sammen.
Jeg har fått svar på prøven og den var positiv. Jeg skal prøve å få ut antibiotika i dag. Men om jeg er gravid nå(hadde el i går) skal jeg jo absolutt ikke ta doxylin. Hva gjorde dere?

Hei alle sammen.
Jeg har fått svar på prøven og den var positiv. Jeg skal prøve å få ut antibiotika i dag. Men om jeg er gravid nå(hadde el i går) skal jeg jo absolutt ikke ta doxylin. Hva gjorde dere?
Jeg ventet til mensen kom, for sikkerhets skyld!

Hurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt:-)

Hurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt:)

Såååå bra!!

Hurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt:-)
Åh så bra[emoji122][emoji122][emoji106]

Hurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt:)

Det var gode nyheter!! :D

Så bra,blir spennende :)

Jeg og mannen min er nesten ferdige med kur :) har gått utmerket, ikke noe magevondt eller sopp eller noe, ganske lettet! Jeg sendte prøve av meg først som var negativ, men så sendte jeg av mannen, den var positiv! De mente mine nivåer var så lave at de ikke slo ut.

TMI, men jeg har merket utrolig forskjell på EL-slim! Har alltid hatt ok, men er på dag 8 idag og bare, wow! Så helt klart at det gjør et eller annet med miljøet "der nede" haha.

Noen andre som har blitt dårlig av doxy? Jeg kastet opp første dagen på det. Men tok det på tom mage. [emoji25]

Back
Topp