Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte Mail til de i dag om de hadde mottatt prøven jeg sendte 26/6. Det hadde de dessverre ikke... Skikkelig lei meg, for prøven min har da blitt borte:-( Siden de har sommerstengt til slutten av aug så får jeg ikke sendt ny prøve i september...
Sendte Mail til de i dag om de hadde mottatt prøven jeg sendte 26/6. Det hadde de dessverre ikke... Skikkelig lei meg, for prøven min har da blitt borte:-( Siden de har sommerstengt til slutten av aug så får jeg ikke sendt ny prøve i september...
Det er mulig jeg rekker det akkurat om mensen kommer snart!Så kjedelig. Etter du skrev det ble jeg litt engstelig. Hadde ikke sporing eller noe. Men du rekker det vel akkurat før de stenger?
Det er mulig jeg rekker det akkurat om mensen kommer snart!
Tror de fleste prøvene kommer frem, så bør ikke bekymre deg for mye
Tok ikke med sporing jeg... Men kan jo alltids høre med posten! Veldig kjedelig ja:-(Har du ikke sporing på pakken? Skikkelig kjipt i såfall hvis den er borte. Får håpe den dukker opp
Tok ikke med sporing jeg... Men kan jo alltids høre med posten! Veldig kjedelig ja:-(
Jeg ventet til mensen kom, for sikkerhets skyld!Hei alle sammen.
Jeg har fått svar på prøven og den var positiv. Jeg skal prøve å få ut antibiotika i dag. Men om jeg er gravid nå(hadde el i går) skal jeg jo absolutt ikke ta doxylin. Hva gjorde dere?
Hurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt
Ja, nå ble jeg skikkelig glad altsåSåååå bra!!
Åh så bra[emoji122][emoji122][emoji106]Hurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt
Hurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt
Veldig! Jeg er liksom helt sikker på at de finner noe, så er klar som et egg for kurDet var gode nyheter!!
Veldig! Jeg er liksom helt sikker på at de finner noe, så er klar som et egg for kur
Så bra,blir spennendeHurra! I dag fikk jeg Mail om at prøven min var ankommet serum. Det tok 4 uker før den kom frem, så jeg trodde den var borte. Har nok blitt stoppet for kontroll i tollen eller noe sånt. Skal betale i dag, så rekker jeg akkurat å få svar før de tar sommerstengt