phalaenopsis
Flørter med forumet
QUOTE="Nutte87, post: 22270453, member: 113457"]Lykke til
moro![/QUOTE]
Tusen takk
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! Spennende!
Håper du får en fin fødsel![]()
Gratulerer så myeI dag kl 12 kom vår store lille gutt til verden,56,5 cm og4610 gramgleden er stor og vi lkoser oss med prinsen vår. Følelsen av å få han på brystet var så absolutt verdt alt vi har vært gjennom med ivf
![]()
I dag kl 12 kom vår store lille gutt til verden,56,5 cm og4610 gramgleden er stor og vi lkoser oss med prinsen vår. Følelsen av å få han på brystet var så absolutt verdt alt vi har vært gjennom med ivf
![]()
Masse lykke til![]()
På føden! De ville sende meg hjem med 1 cm åpning, men jeg følte det var igang, så lå på et venterom i en time til jeg ikke holdt ut lengre. Hadde da 3 cm åpning, så her blir det fødsel i natt [emoji4]
gratulererI dag kl 12 kom vår store lille gutt til verden,56,5 cm og4610 gramgleden er stor og vi lkoser oss med prinsen vår. Følelsen av å få han på brystet var så absolutt verdt alt vi har vært gjennom med ivf
![]()
Lykke til!![]()
På føden! De ville sende meg hjem med 1 cm åpning, men jeg følte det var igang, så lå på et venterom i en time til jeg ikke holdt ut lengre. Hadde da 3 cm åpning, så her blir det fødsel i natt [emoji4]

![]()
Lykke til![]()
![]()
Gratulerer [emoji4]Kom en frisk og fin gutt her kl. 7 i dag![]()
Gratulerer så masse!Kom en frisk og fin gutt her kl. 7 i dag![]()