Er det noe på gang?

I dag kl 12 kom vår store lille gutt til verden,56,5 cm og4610 gram :):) gleden er stor og vi lkoser oss med prinsen vår. Følelsen av å få han på brystet var så absolutt verdt alt vi har vært gjennom med ivf :)

Gratulerer så mye! Kos dere med prinsen :)
 
Har våkna med smerter og skikkelig stram mage de siste nettene og morgenene nå, vet ikke om det er kynnere eller en form for rier, så noe nytt skjer jo, men det blir jo aldri noe mer enn det...
 
d1975c320b29c2ed9ba2d2a391991981.jpg


På føden! De ville sende meg hjem med 1 cm åpning, men jeg følte det var igang, så lå på et venterom i en time til jeg ikke holdt ut lengre. Hadde da 3 cm åpning, så her blir det fødsel i natt [emoji4]
 
d1975c320b29c2ed9ba2d2a391991981.jpg


På føden! De ville sende meg hjem med 1 cm åpning, men jeg følte det var igang, så lå på et venterom i en time til jeg ikke holdt ut lengre. Hadde da 3 cm åpning, så her blir det fødsel i natt [emoji4]
Masse lykke til :)
 
d1975c320b29c2ed9ba2d2a391991981.jpg


På føden! De ville sende meg hjem med 1 cm åpning, men jeg følte det var igang, så lå på et venterom i en time til jeg ikke holdt ut lengre. Hadde da 3 cm åpning, så her blir det fødsel i natt [emoji4]
Lykke til! :D
 
Har hatt masse stikninger nedover i dag og tidvis ubehagelige kynnere. Har hatt litt mer slim de siste dagene, men det har vært litt av og på hele svangerskapet :p Føler på meg at fødselen nærmer seg, og det er ikke akkurat ønsketenkning da jeg kunne tenkt meg å vente til over nyttår :nailbiting:
 
d1975c320b29c2ed9ba2d2a391991981.jpg


På føden! De ville sende meg hjem med 1 cm åpning, men jeg følte det var igang, så lå på et venterom i en time til jeg ikke holdt ut lengre. Hadde da 3 cm åpning, så her blir det fødsel i natt [emoji4]

Masse lykke til! :-D
 
d1975c320b29c2ed9ba2d2a391991981.jpg


På føden! De ville sende meg hjem med 1 cm åpning, men jeg følte det var igang, så lå på et venterom i en time til jeg ikke holdt ut lengre. Hadde da 3 cm åpning, så her blir det fødsel i natt [emoji4]

Lykke til!! :)
 
Var hos jordmor idag, var litt blod i urinen, noe hun mente kunne være et tegn på at det modnes nå! (Hun var ikke bekymret for at det skulle være noe annet siden ingenting annet slo ut eller andre symptomer på andre ting) har itillegg hatt ekstremt mye kynnere og nedpress gjennom hele dagen, så kroppen jobber hvertfall mye nå! :D
 
IMG_0354.JPGLigget på observasjon på føden siden kl 0930 i dag. Rier på ca 5 min mellomrom. Spent på fremgangen. Skal bli vurdert igjen nå om en halvtime! :)
 
Back
Topp