Er det noe på gang?

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi kan samle opp tegn osv til fødsel :) her kan man også skrive at fødselen er i gang og veien ditt :) så kanskje vi slipper å ha så mange små tråder ang nesten det samme :)
 
Kvalme kommer i bølger de siste dagene. Murring og nedpress. Kynnerne er hardere enn de har vært :)
 
Da skriver jeg på denne tråden jeg å :joyful: slimproppen eller ihvertfall deler av den gikk i dag når jeg var på do 09.20. Sterkere murringer de siste dagene, løs i magen å småkvalm. I dag har murringene tatt seg opp litt, litt usikker pga mye murringer generelt, så kjenner ikke skikkelig start på stopp, men de er vondere innimellom.. Å kjenner mye mer tak i ryggen enn tidligere i dag. Nedpress kommer å går.. Spennende :p
 
Merker jeg blir stressa jeg. Merker jo kroppen driver å forbereder seg, men jeg er kanskje en av få (?) som ønsker å gå helt til termin, så da bagatelliserer jeg nok alle hinta kroppen gir :p
 
Kvalme, mensmurringer både i rygg og mage i natt og i hele dag, nedpress, magesmerter/vonde kynnere - kanskje dette som kalles maserier?
Har slitt med mye kynnere frem til nå, men i dag har det rett og slett gjort vondt. Håper ikke det betyr at det er noe på gang nå, men om det modnes slik at han er klar for å komme ut litt så er jo det helt ok;) Er bare redd for at jeg skal gå slik i 5-6 uker til...
 
Er 32+2 og hodet nesten festet, kjenner mye nedpress og vondt i nerver i bekkenet. Murringer i nedre del av magen og ryggen. Magen har sunket ned. Kvalme som kommer å går. Håper hun holder seg der til 37+0 i hvertfall :)
 
Last edited:
Merker jeg blir stressa jeg. Merker jo kroppen driver å forbereder seg, men jeg er kanskje en av få (?) som ønsker å gå helt til termin, så da bagatelliserer jeg nok alle hinta kroppen gir :p
Jeg vil gjerne gå til termin, men vært forespeilet allerede fra uke 22 at jeg kunne gå i fødsel tidlig, så her kommer det ikke som noe sjokk, å har derfor forberedt meg meg mentalt på at jeg føder før. Men er kjempe glad dersom jeg går til termin eller litt over jeg :)
 
Merker jeg blir stressa jeg. Merker jo kroppen driver å forbereder seg, men jeg er kanskje en av få (?) som ønsker å gå helt til termin, så da bagatelliserer jeg nok alle hinta kroppen gir :p
Samme her.
Regner ikke med å få før termin og er langt i fra klar for å få ny baby enda. Både tror og håper at jeg går helt til termin og vel så det.
Egentlig synes jeg 6 uker er skremmende kort tid!
 
Slimproppen har gått, i forbindelse med det ble det mye sterke kynnere og mensenmurringer et par dager. Men det har roet seg igjen. Tror oh håper jeg går til termin :)
 
Er kvalme også ett tegn? Er veldig kvalm for tiden og i natt ble det minimalt med søvn pga kvalme..
 
Magen er sunket iallefall- hodet ligger langt ned. Jordmor imorra så blir spennende å se.

Ellers ikke veeeldig mye tegn! Litt ustabil mage til tider og kjenner litt nedpress. Skulle gjerne hatt flere modningstegn fordi jeg vil gjerne få før termin denne gangen og :p
 
Modningsrier som kommer og går. I går var de vonde og jeg ble skikkelig dårlig. Kastet opp og kjempesvimmel og varm.

Går også mer på på do og kjenner masse nedpress.

Men var lukket og akkurat der jeg skulle være da jordmor sjekket fredag kveld da modningsriene hadde kommet:)
 
Da jeg stod opp i går merket jeg noe som rant nedover lårene mine. Det var hvitt, ikke mye, men det rant liksom. Er det bare utflod? Fostervann?slimpropp?
Pluss jeg har vært kvalm de siste nettene, og hele dagen i dag. Mye nedpress og stikkinger fremme på symfysen. Har også en del menssmerter. I hele går var magen min knallhard, litt mykere i dag. Har litt mer kynnere enn tidligere, men tror egentlig det er ganske lite. Høres det ut som noe er på gang? Er 34 uker på vei, og førstegangsfødende.
 
Da jeg stod opp i går merket jeg noe som rant nedover lårene mine. Det var hvitt, ikke mye, men det rant liksom. Er det bare utflod? Fostervann?slimpropp?
Pluss jeg har vært kvalm de siste nettene, og hele dagen i dag. Mye nedpress og stikkinger fremme på symfysen. Har også en del menssmerter. I hele går var magen min knallhard, litt mykere i dag. Har litt mer kynnere enn tidligere, men tror egentlig det er ganske lite. Høres det ut som noe er på gang? Er 34 uker på vei, og førstegangsfødende.
Kanskje du skulle fått deg en sjekk..?
 
Har hørt dt lukter veldig søtt å spesielt av fostervann.. :confused:
 
Back
Topp