Er det noe på gang?

Hatt mye vondt i natt og vonde kynnere... er så lei [emoji14]

Føler med deg! He he
Jeg har vært våken siden kl 04. Godt at det er eksen som har eldste og leverer på skolen i dag! He he

Våkna av mensenvondt nå nettopp,og da j reiste meg opp gikk vannet så endelig skjer d noe:),41+5 i dag.skal uansett på ny overtidskontroll om noen få timer så blir spennende det neste døgnet :)

Jippi! Spennende!
Håper du får en fin fødsel:)

Føler med deg! He he
Jeg har vært våken siden kl 04. Godt at det er eksen som har eldste og leverer på skolen i dag! He he
Jeg har faktisk levert snuppa alene i bhg og vært å handla. Alt for å sette i gang fødselen hahahaha! Har fortsatt vonde kynnere og murringer. Mye mer utflod også.

Våkna av mensenvondt nå nettopp,og da j reiste meg opp gikk vannet så endelig skjer d noe:),41+5 i dag.skal uansett på ny overtidskontroll om noen få timer så blir spennende det neste døgnet :)
Lykke til :D moro!

Vært på kontroll hos jordmor i dag. Hun strippet meg. 1-2 cm skjede del(sier ikke meg noe) og åpning på en finger. Fått skikkelig menssmerter så jeg håper jeg modner mer nå. Skal på vurdering av igangsettelse i morgen :)

I går hadde jeg noen vonde kynnere, som tok mer i nedre del av magen enn de kynnerne jeg har hatt før. Det var først to i løpet av 10 min, så var det to til med lenger pause i mellom, før det stoppet..

I dag har jeg vært på ny kontroll. Ble strippet på nytt og 2 cm åpning. Begynte med modningsrier igår mellom 12-13. Og de holdt det gående til jeg la meg i går. Startet på nytt i dag da jeg stod opp. Fødselslegen mente at jeg kommer meg mest sannsynlig i gang med fødsel selv i løpet av dagen i dag eller i morgen. Vannet blir tatt uansett på torsdag hvis prinsessa ikke har kommet innen da :)

Den vondeste natta på lenge her... Trodde selv det endelig skulle utvikle seg til noe, så skuffelsen ble stor når jeg plutselig våknet 4-5 timer senere og det hadde roet seg igjen :-( Termindato idag

I dag har jeg vært på ny kontroll. Ble strippet på nytt og 2 cm åpning. Begynte med modningsrier igår mellom 12-13. Og de holdt det gående til jeg la meg i går. Startet på nytt i dag da jeg stod opp. Fødselslegen mente at jeg kommer meg mest sannsynlig i gang med fødsel selv i løpet av dagen i dag eller i morgen. Vannet blir tatt uansett på torsdag hvis prinsessa ikke har kommet innen da :)
Så spennende :D

Den vondeste natta på lenge her... Trodde selv det endelig skulle utvikle seg til noe, så skuffelsen ble stor når jeg plutselig våknet 4-5 timer senere og det hadde roet seg igjen :-( Termindato idag
Uff! Forstår deg så godt! Håper det kommer skikkelig i gang og at det ikke blir mange dagene på overtid :)

Så spennende :D
Veldig spennende! Jeg vil så gjerne komme i gang hjemme og ikke på sykehuset. Jeg ble satt i gang sist og dette er siste gangen jeg skal føde. Så håper jeg kommer meg i gang i dag eller i morgen selv :) storesøster blir plassert hos besteforeldre uansett så jeg får hvile og sovet mest mulig :)

Veldig spennende! Jeg vil så gjerne komme i gang hjemme og ikke på sykehuset. Jeg ble satt i gang sist og dette er siste gangen jeg skal føde. Så håper jeg kommer meg i gang i dag eller i morgen selv :) storesøster blir plassert hos besteforeldre uansett så jeg får hvile og sovet mest mulig :)
Forstår den! Kom i gang av meg selv sist 11 dager før termin, så håper det samme skjer denne gangen :)

Høres lovende ut! Håper det starter skikkelig nå og at du snart sitter med prinsessa i armene. :)

Skjønner godt at du ble skuffet! Kanskje kroppen lot deg få disse timene med søvn som oppladning til fødselen? Krysser fingrene for at det tar seg opp igjen i dag!

Trodde jeg våkna med rier i natt, var fryktelig vondt og magen var stein hard. Gikk på do og la meg igjen, og kjente ikke noe mer til det da jeg våknet senere. Sukk...

Huff, får så vondt av deg :( Syns du har holdt på en evighet nå, uten at fødsel starter.. Snart er det din tur også ;D
Tusen takk! Ja jeg føler det har vært noen lange uker [emoji14] men nå nærmer det seg :)

Høres lovende ut! Håper det starter skikkelig nå og at du snart sitter med prinsessa i armene. :)

Skjønner godt at du ble skuffet! Kanskje kroppen lot deg få disse timene med søvn som oppladning til fødselen? Krysser fingrene for at det tar seg opp igjen i dag!
Har sovet godt nå, så jeg håper på det :) Fått sånn plutselig kikk til husarbeid så skal gjøre litt her hjemme nå, og jeg håper det setter i gang noe siden jeg leser om så mange som får sånn plutselig ryddekikk timer før fødselen starter der! :D

Back
Topp