Er det mange som har fortalt familien om graviditeten nå?

Her er det kun min mor som vet, uten at jeg sa noe. Skal si det til familie og venner etter TUL som er uke 11+0. Vet ikke hvorfor, men gruer meg litt til å fortelle.
 
Her vet alle det [emoji4][emoji4] pga av formen min og jobben så kunne vi ikke holde det hemmelig lengre.
 
Imponert over de som kan vente heilt til jul! Bor dere langt unna familien??

Vi har familieselskap til søndag og spent på om jeg klarer skjule magen da... er da 9+0... hans familie får vite det når de er på besøk her om tre uker, de bor langt unna [emoji5]
Hihi jeg er med foreldrene mine minst 1 gang i uka på middagsbesøk, bor 10 min fra hverandre med bil. Men jeg vil vente til julaften om jeg klarer, skal sies at jeg har mage fra før så jeg tror jeg skal klare å skjule det
 
Her vet kun sjefen det pga formen. Familien vet ingenting enda, håper å holde det skjult til etter neste ultralyd i slutten av november! :)
 
De kommende besteforeldrene vet, men søskem og øvrig slekt skal få vite det når vi treffes til jul.
 
Planen er å si det på julaften :)

Mine foreldre får hver sin willow tree figur:
"generations" figuren til mamma fra Maja som da er 11mnd, og "grandfather" figuren til pappa fra *den kommende babyens navn* ❤

Jeg drar til Danmark for nipt test 15 desember, så til jul vet jeg kjønn og om alt ser bra ut :)
 
Back
Topp