Er det mange som har fortalt familien om graviditeten nå?

Imponert over de som kan vente heilt til jul! Bor dere langt unna familien??

Vi har familieselskap til søndag og spent på om jeg klarer skjule magen da... er da 9+0... hans familie får vite det når de er på besøk her om tre uker, de bor langt unna [emoji5]

Nei, ser både min og hans familie minst en gang i uka. Ofte mer faktisk [emoji85]

Når man har mistet veldig mange ganger så tror jeg det er lettere å holde på hemmeligheten. Moren min har nok av bekymringer og jeg vil ikke legge mer på lasset. Hun ville vært like bekymret som meg - og det holder at en person har det sånn. Dessuten ønsker jeg å skjerme de dersom det går galt enda en gang. De blir så utrolig lei seg de og. Det er potensielt første barnebarnet for alle sammen og ønsket er stort [emoji4]
 
Vi fortalte det mellom 1-2 uker etter positiv test til familie og en del venner :)
 
Her er det kun jeg som vet det enda, ikke sagt det til hverken mannen (han er på sjøen, vil du det ansikt til ansikt)
Eller noen andre xp
 
Nei, ser både min og hans familie minst en gang i uka. Ofte mer faktisk [emoji85]

Når man har mistet veldig mange ganger så tror jeg det er lettere å holde på hemmeligheten. Moren min har nok av bekymringer og jeg vil ikke legge mer på lasset. Hun ville vært like bekymret som meg - og det holder at en person har det sånn. Dessuten ønsker jeg å skjerme de dersom det går galt enda en gang. De blir så utrolig lei seg de og. Det er potensielt første barnebarnet for alle sammen og ønsket er stort [emoji4]

Ser det er en god grunn til å vente ja [emoji173]️
 
Kommende besteforeldrene og tanter/onkler vet det. Oldeforeldre og resten av familiene får vite det etter tul, da er jeg 12+5 :happy:
 
Her er det kun jeg som vet det enda, ikke sagt det til hverken mannen (han er på sjøen, vil du det ansikt til ansikt)
Eller noen andre xp
Oi, det må være vanskelig :) Hvor lenge har du visst og når kommer han hjem? Husker jeg hadde veldig følelsen av å bare måtte fortelle det til noen. Men skjønner godt at du vil vente til du kan si det ansikt til ansikt altså :)
 
Oi, det må være vanskelig :) Hvor lenge har du visst og når kommer han hjem? Husker jeg hadde veldig følelsen av å bare måtte fortelle det til noen. Men skjønner godt at du vil vente til du kan si det ansikt til ansikt altså :)


Hehe, man skulle tro det, men er faktisk ikke det xp
Gruer meg faktisk litt, vet ikke hvordan han kommer til å reagere.
Har vist det i 5 uker , og vet ikke når han kommer hjem, (han er fisker)håper han kommer hjem før jul, men er ikke sikker ...
 
Hadde jeg kunnet så ville jeg ikke fortalt før i juni - "se, vi har fått en baby" :dummy: Men, med nr 5 på vei står magen allerede rett ut, og ungene spør nok snart :rolleyes: Jeg tenker at ingen kommer til å bli glad for det, og da vil jeg heller holde det for meg selv for å unngå negative tilbakemeldinger. Nå går jeg i de største kjolene jeg har, men selv i dem vises magen. :bag: Og jeg holder meg unna folk så langt det er mulig - har ikke vent meg til tanken selv enda om at jeg er gravid...
 
Hehe, man skulle tro det, men er faktisk ikke det xp
Gruer meg faktisk litt, vet ikke hvordan han kommer til å reagere.
Har vist det i 5 uker , og vet ikke når han kommer hjem, (han er fisker)håper han kommer hjem før jul, men er ikke sikker ...
Da skjønner jeg at du gruer deg litt, håper han kommer hjem snart og at det går fint å fortelle:)
 
Broren min og dama hans vet, men resten får fint ventet til nærmere jul :) Har ingen hast med å fortelle til dem egentlig, så det får bli etterhvert :hilarious: Vi har et godt forhold altså, men erfaringsmessig blir det så mye styr, og det orker jeg ikke, hehe.
 
Vi måtte berre fortelle det til familien. Har gått ned meir enn 3 kg allereide og eg spyr fleire ganger daglig. Vanskelig å holde det hemmelig for familien som er ofte på besøk då :smiley-ashamed004 Hadde egentlig store planer om å holde det sjult til jul vi også :hilarious:
 
Ikke sagt noe til noen :)
Blir nok først i starten av februar!
 
Her vet våre nærmeste det nå, noen venner og noen på jobb. Ikke sikkert vi sier det til så mange fler så får ryktene spre til resten :bag:
 
Vi bestemte oss for å si det helgen før vi skal på julebord, fordi jeg av forskjellige grunner synes det er greit at de vet om det da. Men i går innså jeg at det bare et to uker til og det vet jeg ikke helt om jeg er klar for, har nesten ikke innsett at jeg er gravid selv enda denne gangen :hilarious: jeg blir 11 uker to dager etter vi tenkte å si det.

Men nå aner jeg ikke om jeg egentlig er klar :hilarious: men vi skal på tul noen dager før, og da er det kanskje lettere for oss å innse:woot:

Planen denne gangen er at mini på fire skal få fortelle det til resten av familien, da vi synes at det er riktig at han får vite det først.
Tenker noe det samme, med tanke på julebord nå i november
 
Jeg har gjort det enkelt og dropper julebordet i år. Er på jobbhelga mi uansett.

Forteller familien rundt juletider, men venter til etter OUL med kollegaer og andre utenforstående. :)

Bor ikke langt unna familien og mamma lurer sikkert på hvorfor jeg ikke har vært der på en stund, men. :p
 
Min familie vet det och noen få venner. Mannen vill ikke si noe till noen förrän folk ser det och börjar fråga :p Tror han vill vänta längst mulig med å få utalige kommentarer om unge nr 4 :cool: Jag mptte ha noen å dele nyheten med, men jag liker hans idé så da får resten finne ut av det när dem ser mig :D
 
Back
Topp