Er det langt til sykehuset/fødestua du skal føde på?

:)1 time uten kø. Ikke bekymret for det.. med førstemann hadde vi 3,5 time til sykehuset og da hadde vi blitt sendt i ambulanse hadde det ikke vært for at jeg måtte settes i gang
 
Vi har 4-5 min til Drammen sykehus :) Om det er midt i ettermiddagsrush, kan det nok fort ta 20 min, så kan absolutt ikke klage på det. Svigers som sannsynligvis må passe storebror, bor ca 20 min unna, så de må komme hit først. Men sist tok det 19 timer fra vannet gitt og til han var ute, så tror ikke vi har sånn kjempedårlig tid :p
 
2,5-3 timer, hvis ferga går akkurat da.. Hvis ikke blir det fort 1 time ekstra :eek:
 
Her er det ca 50min å kjøre til sykehuset.
Satser på at det kommer til å gå bra, hvis ikke ber jeg bare om ambulanse. Må se an hvordan fødselen starter. Sist fødte jeg på i underkant av 3 timer (pressrier etter 1,5t).
 
Vi har 4-5 min til Drammen sykehus :) Om det er midt i ettermiddagsrush, kan det nok fort ta 20 min, så kan absolutt ikke klage på det. Svigers som sannsynligvis må passe storebror, bor ca 20 min unna, så de må komme hit først. Men sist tok det 19 timer fra vannet gitt og til han var ute, så tror ikke vi har sånn kjempedårlig tid :p
Med 19 timer så kan du jo nesten tusle bortover :p
 
Vi har 4-5 min til Drammen sykehus :) Om det er midt i ettermiddagsrush, kan det nok fort ta 20 min, så kan absolutt ikke klage på det. Svigers som sannsynligvis må passe storebror, bor ca 20 min unna, så de må komme hit først. Men sist tok det 19 timer fra vannet gitt og til han var ute, så tror ikke vi har sånn kjempedårlig tid :p

Ja, kan til og med ta meg en burger og en McFlurry på veien :hilarious:

Sku til å foreslå at, "Du kan jo bare gå...?" :p Men rekner med det er 5 min med bil :p Og jeg synes absolutt du bør stoppe for en burger på veien! Kan jo alltids gå for take away om det skulle knipe?
 
5-10min bare :) Så fremt det ikke blir komplikasjoner eller fødsel før uke 35 o.l. da er det ca en time med fly...
 
Sku til å foreslå at, "Du kan jo bare gå...?" :p Men rekner med det er 5 min med bil :p Og jeg synes absolutt du bør stoppe for en burger på veien! Kan jo alltids gå for take away om det skulle knipe?
Ja, det er nok litt lengre å gå, og med bekkenløsning og rier, tror jeg kanskje vi velger bil altså :hilarious: Det hadde jo vært prikken over i'en å runda av dette svangerskapet med en burger :knegg:
 
7
Ja, det er nok litt lengre å gå, og med bekkenløsning og rier, tror jeg kanskje vi velger bil altså :hilarious: Det hadde jo vært prikken over i'en å runda av dette svangerskapet med en burger :knegg:
det synes jeg du skal ha som mål!
 
Ca 3 timer hvis veien er helt åpen og ikke glatt. Er vel en sjans for frost på veien i den tiden.. Her blir alle fødende sendt med ambulanse og ca en tredjedel føder vel i ambulansen. Jeg blir kjempenervøs av å tenke på det og kommer til å be om at det blir som sist at vi får bo på hotell i byen hvis jeg uansett kjenner at det nærmer seg veldig. Det gjorde jeg sist og vi ventet i byen i rundt 8 dager.. Men heller det. Eneste er at det blir vanskelig å være der så lenge denne gangen når vi har lille E å tenke på. Så må nok se det mer an nå. Har hatt to lange fødsler før 1 og 2 døgn, men trenger jo absolutt ikke å skje denne gangen o_O dere er så heldig dere som er så nært sykehuset. Må være godt å vite.
 
Mellom 1,5 og 2 timer i Oktober, kommer an på hvor heldige vi er med vær og føre..
 
Ja, det er nok litt lengre å gå, og med bekkenløsning og rier, tror jeg kanskje vi velger bil altså :hilarious: Det hadde jo vært prikken over i'en å runda av dette svangerskapet med en burger :knegg:

Åååh pliiis ja du ikke gjøre det uansett - komme til føden med en pose fra maccern!!!
 
Avhengig av trafikk, men i utgangspunktet er det bare 15 mins kjøretur fra der vi bor til KK Bergen. Så med mindre det blir virkelig styrtfødsel eller vi blir sendt hjem når vi egentlig burde bli værende, så skal det gå fint :p
 
Åååh pliiis ja du ikke gjøre det uansett - komme til føden med en pose fra maccern!!!
Hahaha!! Spørs om jeg blir sendt hjem igjen med beskjed om at jeg ikke har vondt nok da gitt. Tror ikke Maccern-mat var det jeg tenkte på da jeg kom inn sist i alle fall :hilarious:
 
Hahaha!! Spørs om jeg blir sendt hjem igjen med beskjed om at jeg ikke har vondt nok da gitt. Tror ikke Maccern-mat var det jeg tenkte på da jeg kom inn sist i alle fall :hilarious:
Da jeg kom inn sist så trodde alle at jeg skulle hjem igjen. Jeg skulle «snakke med dem om noe rier» :hilarious: hadde 6cm åpning da :p jeg kunne fint ha hatt med meg Mcern haha
 
Back
Topp