Er det langt til sykehuset/fødestua du skal føde på?

Da jeg kom inn sist så trodde alle at jeg skulle hjem igjen. Jeg skulle «snakke med dem om noe rier» :hilarious: hadde 6cm åpning da :p jeg kunne fint ha hatt med meg Mcern haha
Haha! :hilarious:
 
Ca. 40 minutter til Lillehammer hvor jeg har fødeplass. Har hatt en lang fødsel og en veldig kort fødsel, og er litt nervøs for kjøretiden, spesielt i den verste tiden på dagen pga. veiarbeid. Ble ikke bedre av at jordmor på forrige kontroll ba meg ta med mannen på neste kontroll, så han kan få en innføring i hva han må gjøre i tilfelle vi ikke rekker frem :hungover:
 
Ca. 40 minutter til Lillehammer hvor jeg har fødeplass. Har hatt en lang fødsel og en veldig kort fødsel, og er litt nervøs for kjøretiden, spesielt i den verste tiden på dagen pga. veiarbeid. Ble ikke bedre av at jordmor på forrige kontroll ba meg ta med mannen på neste kontroll, så han kan få en innføring i hva han må gjøre i tilfelle vi ikke rekker frem :hungover:
Da syns jeg heller du skal få ambulanse og jordmorfølge:confused:
 
Ca. 40 minutter til Lillehammer hvor jeg har fødeplass. Har hatt en lang fødsel og en veldig kort fødsel, og er litt nervøs for kjøretiden, spesielt i den verste tiden på dagen pga. veiarbeid. Ble ikke bedre av at jordmor på forrige kontroll ba meg ta med mannen på neste kontroll, så han kan få en innføring i hva han må gjøre i tilfelle vi ikke rekker frem :hungover:

Oida!! Da hadde min mann blitt rimelig svett, hvertfall :hilarious: jeg og, er ikke sikker på at jeg vil ha han der nede foe å håndtere det.
Ambulanse ja!
 
Bor heldigvis bare 10 min unna sykehuset så føler meg ganske trygg de er mitt første barn så stresser nok med andre ting
 
Back
Topp