Amaryllis85
Glad i forumet
Ja denne gangen er det vemodig for nå skal vi ikke ha flere barn. Sist var det liksom litt sånn "på gjensyn" fordi vi skulle ha en til. Rart, hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn ;-)
Man blir så emosjonell <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja denne gangen er det vemodig for nå skal vi ikke ha flere barn. Sist var det liksom litt sånn "på gjensyn" fordi vi skulle ha en til. Rart, hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn ;-)
Har ryddet bort det meste i 50 og 56, men selv 62 begynner å bli i minste laget. Pakker bort noen få plagg som vi skal beholde i fall vi er så heldige å få et barn til.
Fant noen klær som vi fikk i gave tidligere som passer nå! Hadde helt glemt av de, for de var enorme til ham når vi fikk de
Verre nå enn sist gang siden det er siste barnet, og jeg aldri får brukt det igjen. Her passer 68 nå. 2-åringen har faktisk noe klær i 74 som fortsatt passer, så snart er de jo på samme størrelse
Siden dette er første gutten, og det siste barnet, så er det litt vemodig. Men glad han vokser også. Synes baby tiden er så skjør på en måte.... å rydde bort klær som babyen har vokst utav?
Jeg er kjempeglad for at jenten min legger fint på seg, sunn og frisk!
Men det er litt vemodig å pakke vekk alle disse søte klærne. Det er noen plagg jeg har tynt i det lengste, har vert vanskelig å pakke det bort. Den første kjolen jeg kjøpte, de fine gavene...
Siden dette er første gutten, og det siste barnet, så er det litt vemodig. Men glad han vokser også. Synes baby tiden er så skjør på en måte.
Han bruker fortsatt noe i str. 56 ennå, men det meste er 62 nå.
Vet ikke helt hva jeg gjør med alle klærne.
Med tre barn blir det mye å ta vare på.
Jente nummer 2 arvet etter eldste, så det har vært supert. Men vet ikke om jeg tar vare på det videre. Kun de fineste klærne.
Når barna blir foreldre selv er det ikke sikkert klærne er moderne lenger. Kan jo være fra 10-30 år framover. Jeg synes jo ikke alle klærne fra min barndom er fine lenger... Og man vil jo gjerne kjøpe nytt selv også.
Husker svigermor ville gi meg arvetøy, men det meste var jo ikke noe å ta vare på.
Med lillebror blir det jo ingen flere gutter som kan arve. Og tenker at hans evt fremtidige kjæreste vil ha egne meninger. Så tror det meste blir gitt bort. Mye er jo også utvasket pga gulp osv. :/
Men rart at han nå ikke er noen baby lenger.
Har uansett minnene i hjertet, og et klesplagg vil ikke forsterke det. Men forstår at det er koselig å ta vare på noe.
Vi er nå oppe i størrelse 74-80
Det går så altfor fort!
Såpass. Da er h*n nok endel større en min og. Han var 6880 når han var 10,5 uker utrulig hvor stor forskjell det er på barna allerede :-D
Kor lang/tung er din? Får beskjed at min er stor for alderen. Men bruker jo "bare" str 62 fordeom. Min var 63,3 cm og 7480 gr for litt over 1 uke siden på 3 mnd kontrollen.