Er det flere som syns det er litt trist...

Har ryddet bort det meste i 50 og 56, men selv 62 begynner å bli i minste laget. Pakker bort noen få plagg som vi skal beholde i fall vi er så heldige å få et barn til.

Fant noen klær som vi fikk i gave tidligere som passer nå! Hadde helt glemt av de, for de var enorme til ham når vi fikk de ;)

Har ryddet bort det meste i 50 og 56, men selv 62 begynner å bli i minste laget. Pakker bort noen få plagg som vi skal beholde i fall vi er så heldige å få et barn til.

Fant noen klær som vi fikk i gave tidligere som passer nå! Hadde helt glemt av de, for de var enorme til ham når vi fikk de ;)

Jeg og pakker bort og beholder klærne. Veldig kjekt å finne igjen klær som endelig passer :) Her er snart 62 i minste laget, bruker masse i 68 og!! Jeg har knapt kjøpt et plagg i disse størrelsene, har fått så masse gaver :) Kjøpte noen pyjamaser...

Har som smått begynt å ta for meg av 68. Stort sett alt av 62 passer ennda men føler at noe av tøyet blir litt kort. Har noen bodyer i ull i 56 han fortsatt kan bruke. Har fått så mye klesgaver i strl 68 så føler jeg må skynde meg å bruke det før det blir for lite hehe! Han gulper plutselig mye mer nå så det går mye mer klær nå enn tidligere

Verre nå enn sist gang siden det er siste barnet, og jeg aldri får brukt det igjen. Her passer 68 nå. 2-åringen har faktisk noe klær i 74 som fortsatt passer, så snart er de jo på samme størrelse :p

Verre nå enn sist gang siden det er siste barnet, og jeg aldri får brukt det igjen. Her passer 68 nå. 2-åringen har faktisk noe klær i 74 som fortsatt passer, så snart er de jo på samme størrelse :p

Det kan jeg skjønne!!
Hihi artig at de snart er på samme størrelse i noen klær ;-)

... å rydde bort klær som babyen har vokst utav?
Jeg er kjempeglad for at jenten min legger fint på seg, sunn og frisk!
Men det er litt vemodig å pakke vekk alle disse søte klærne. Det er noen plagg jeg har tynt i det lengste, har vert vanskelig å pakke det bort. Den første kjolen jeg kjøpte, de fine gavene...
Siden dette er første gutten, og det siste barnet, så er det litt vemodig. Men glad han vokser også. Synes baby tiden er så skjør på en måte.
Han bruker fortsatt noe i str. 56 ennå, men det meste er 62 nå.

Vet ikke helt hva jeg gjør med alle klærne.
Med tre barn blir det mye å ta vare på.
Jente nummer 2 arvet etter eldste, så det har vært supert. Men vet ikke om jeg tar vare på det videre. Kun de fineste klærne.

Når barna blir foreldre selv er det ikke sikkert klærne er moderne lenger. Kan jo være fra 10-30 år framover. Jeg synes jo ikke alle klærne fra min barndom er fine lenger... Og man vil jo gjerne kjøpe nytt selv også. :-)
Husker svigermor ville gi meg arvetøy, men det meste var jo ikke noe å ta vare på.

Med lillebror blir det jo ingen flere gutter som kan arve. Og tenker at hans evt fremtidige kjæreste vil ha egne meninger. Så tror det meste blir gitt bort. Mye er jo også utvasket pga gulp osv. :/

Men rart at han nå ikke er noen baby lenger.
Har uansett minnene i hjertet, og et klesplagg vil ikke forsterke det. Men forstår at det er koselig å ta vare på noe. :-)

Siden dette er første gutten, og det siste barnet, så er det litt vemodig. Men glad han vokser også. Synes baby tiden er så skjør på en måte.
Han bruker fortsatt noe i str. 56 ennå, men det meste er 62 nå.

Vet ikke helt hva jeg gjør med alle klærne.
Med tre barn blir det mye å ta vare på.
Jente nummer 2 arvet etter eldste, så det har vært supert. Men vet ikke om jeg tar vare på det videre. Kun de fineste klærne.

Når barna blir foreldre selv er det ikke sikkert klærne er moderne lenger. Kan jo være fra 10-30 år framover. Jeg synes jo ikke alle klærne fra min barndom er fine lenger... Og man vil jo gjerne kjøpe nytt selv også. :)
Husker svigermor ville gi meg arvetøy, men det meste var jo ikke noe å ta vare på.

Med lillebror blir det jo ingen flere gutter som kan arve. Og tenker at hans evt fremtidige kjæreste vil ha egne meninger. Så tror det meste blir gitt bort. Mye er jo også utvasket pga gulp osv. :/

Men rart at han nå ikke er noen baby lenger.
Har uansett minnene i hjertet, og et klesplagg vil ikke forsterke det. Men forstår at det er koselig å ta vare på noe. :)

Jeg skjønner deg <3 første barnet her men vi slet i mange år med å få hun og vet ikke om det kommer flere barn.
Jeg tenker på å ta vare på det som er strikket pluss noen klær som betyr noe mer, f.eks den første kjolen jeg kjøpte til hun. Skal ta vare på litt til oss og litt til hun :-)
Resten sparer jeg til et forhåpentligvis neste barn hvis det blir jente, hvis det blir gutt tenker jeg å se om jeg finner en familie som ikke har så mye penger for så å gi klærene til de :-)

Vi er nå oppe i størrelse 74-80 :(
Det går så altfor fort! :o

Kor lang/tung er din? Får beskjed at min er stor for alderen. Men bruker jo "bare" str 62 fordeom. Min var 63,3 cm og 7480 gr for litt over 1 uke siden på 3 mnd kontrollen.

Jeg vet ikke enda, har ikke kontroll før i august. Men babyen vår var 6700 og 60,5 ved 6 ukers kontrollen :)
Så tipper vi er langt over 7 kilo nå og regner med at vi nærmer oss 70 cm. Veldig lang i overkroppen sin :)

Såpass. Da er h*n nok endel større en min og. Han var 6880 når han var 10,5 uker :-) utrulig hvor stor forskjell det er på barna allerede :-D

Kor lang/tung er din? Får beskjed at min er stor for alderen. Men bruker jo "bare" str 62 fordeom. Min var 63,3 cm og 7480 gr for litt over 1 uke siden på 3 mnd kontrollen.

"Alle" sier at mini her også er så stor. Hun var 59 cm og ca 6,5 kg på 3 mnd kontrollen. Men føler det er litt som med gravidmagen, alle har en mening om den og det er nesten like mange meninger som det er mennesker. Hehe. :)

Her er mini stor. Hoho! 8140 g ved tremndkontrollen. Men alle mente han var så fryktelig lang også. Han var helt gjennomsnittlig der gitt,62,5 cm. Mye meninger om min lille bolle ja:)

Back
Topp