Er det flere som syns det er litt trist...

Jeg måtte faktisk felle en liten tåre da jeg ryddet vekk 50 og 56 her om dagen. Haha! Lenge siden han har vokst ut av de altså, men har utsatt ryddinga lengst mulig. Dette er min siste baby og han vokste rekordfort i starten. Nå er han straks 11 uker og veier 7,5 kg . Hoho! Var 3445 g da han ble født. Er jo veldig morsomt med utviklingen selvfølgelig. Prater og ler hele dagen og er en skikkelig godklump.

Jeg skjønner deg godt!!
Oi han har vokst! Mi var 4115 når hun ble født. Skal veie neste uke, men tror hun er nærmere 7 kilo! Tror jeg får meg en overraskelse for det er godt mulig at hun er enda mer ;-)

Ja er litt vemodig og legge bort klær jeg liker :-)

Vokser alt for fort !!!

De vokser altfor fort, fikk ikke brukt 62 vi. Det var for smått før jeg fikk kjøpt noen plagg. Tror babyen nærmer seg 7 kilo nå :eek:

Jeg merker at det vi har i 62 er sånn aaaaakuratt passe ;-)
Så fort de vokser. Jeg såg en bitte liten baby på kafé sist uke. Var sikkert bare noen uker gammel... Sukk...

De vokser altfor fort, fikk ikke brukt 62 vi. Det var for smått før jeg fikk kjøpt noen plagg. Tror babyen nærmer seg 7 kilo nå :eek:

Så fort de vokser. Jeg såg en bitte liten baby på kafé sist uke. Var sikkert bare noen uker gammel... Sukk...

Vi bruker litt 68. Er for stort, men ikke AAALT for stort. Det er litt skummelt... :P

Ja, jeg savner en liten nyfødt kropp.. <3 Han er jo blitt så stor!

... å rydde bort klær som babyen har vokst utav?
Jeg er kjempeglad for at jenten min legger fint på seg, sunn og frisk!
Men det er litt vemodig å pakke vekk alle disse søte klærne. Det er noen plagg jeg har tynt i det lengste, har vert vanskelig å pakke det bort. Den første kjolen jeg kjøpte, de fine gavene...
Ja! Jeg hadde en body i skuffen helt fram til igår, kun fordi jeg ikke ville rydde den bort. Savner at han var så liten. Men er jo selvfølgelig gøy å se hvordan han utvikler seg og smiler, prater og får en sterkere personlighet <3

Ja! Jeg hadde en body i skuffen helt fram til igår, kun fordi jeg ikke ville rydde den bort. Savner at han var så liten. Men er jo selvfølgelig gøy å se hvordan han utvikler seg og smiler, prater og får en sterkere personlighet <3

Jeg skjønner deg så godt!! Det er faktisk ganske hardt dette!
Ja, det er helt fantastisk :-D vi har mye å se frem til!

Jeg har kun pakket bort 50 klær :p Bruker 56 og begynt litt på 62 nå ;) Jenta mi er 14 uker i morgen :)

Åh, blir skikkelig sentimental av tanken på å pakke bort klær! Nå passer minien vår fremdeles i 50 (selv om det begynner å synge på siste verset) og hun god plass i 56 så har ikke pakket bort noe, men ser at den tiden nærmer seg! Jenta vår er også 14 uker i morgen, men hun skulle gjerne ha lagt på seg mer!

Åh, blir skikkelig sentimental av tanken på å pakke bort klær! Nå passer minien vår fremdeles i 50 (selv om det begynner å synge på siste verset) og hun god plass i 56 så har ikke pakket bort noe, men ser at den tiden nærmer seg! Jenta vår er også 14 uker i morgen, men hun skulle gjerne ha lagt på seg mer!

Ja, det er jo noe og... Men de søte små klærene, sukk <3

lille her ser ut til å hoppe glatt over str 62 i bodyer.. tror han har lang rygg for enkelte bukser i 50 passer enda :p
meeen.. den bodyen jeg kjøpte ny i forrige uke som da var for stor - passer akkurat nå :o prøvde minst 6stk til i 62 som var for små! .. babyen min er visst blitt lang :)

lille her ser ut til å hoppe glatt over str 62 i bodyer.. tror han har lang rygg for enkelte bukser i 50 passer enda :p
meeen.. den bodyen jeg kjøpte ny i forrige uke som da var for stor - passer akkurat nå :eek: prøvde minst 6stk til i 62 som var for små! .. babyen min er visst blitt lang :)

De vokser til :-)
Og disse klærene er litt rare i størrelsene, avhenger av hvilke butikker du kjøper klær i syns jeg

Ja denne gangen er det vemodig for nå skal vi ikke ha flere barn. Sist var det liksom litt sånn "på gjensyn" fordi vi skulle ha en til. Rart, hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn ;-)

Back
Topp