Er det flere som syns det er litt trist...

Amaryllis85

Glad i forumet
... å rydde bort klær som babyen har vokst utav?
Jeg er kjempeglad for at jenten min legger fint på seg, sunn og frisk!
Men det er litt vemodig å pakke vekk alle disse søte klærne. Det er noen plagg jeg har tynt i det lengste, har vert vanskelig å pakke det bort. Den første kjolen jeg kjøpte, de fine gavene...

Jeg syns det er litt trist fordi det minner meg på at plutselig blir han stor! Vesla er jo tre år allerede...

Ja, kjempetrist! Like lei meg hver gang jeg legger ennå et plagg sammen med de jeg allerede har pakket bort :p

Ja, kjempetrist! Like lei meg hver gang jeg legger ennå et plagg sammen med de jeg allerede har pakket bort :p

Det er nesten som å pakke bort alle minnene. Og alle gavene vi har fått som knapt er brukt!

Har tenkt å lage to esker. En eske hvor jeg legger oppi litt klær som jeg vil ta vare på (og ikke bruke til en eventuell søsken) og en til babyen, med blant annet den første kjolen hennes og en del av det hun har fått som er hjemmelaget. Kan være kjekt å ta det frem etterhvert som årene går.

Det er nesten som å pakke bort alle minnene. Og alle gavene vi har fått som knapt er brukt!

Har tenkt å lage to esker. En eske hvor jeg legger oppi litt klær som jeg vil ta vare på (og ikke bruke til en eventuell søsken) og en til babyen, med blant annet den første kjolen hennes og en del av det hun har fått som er hjemmelaget. Kan være kjekt å ta det frem etterhvert som årene går.
Lurt å ta vare på de fine tingene! Jenta de får jo kanskje barn selv og da er det jo litt stas om hun kan bruke klærne på sin egen datter :)

Personlig syns jeg det er gøy å se at hun vokser og at nye klær blir tatt i bruk! Samtidig kjenner jeg jo på den følelsen av at hun aldri skal være så liten igjen... Buhuuu

Lurt å ta vare på de fine tingene! Jenta de får jo kanskje barn selv og da er det jo litt stas om hun kan bruke klærne på sin egen datter :)

Personlig syns jeg det er gøy å se at hun vokser og at nye klær blir tatt i bruk! Samtidig kjenner jeg jo på den følelsen av at hun aldri skal være så liten igjen... Buhuuu

Ja, jeg har tenkt tanken :-) Hihi tenker på barnebarn allerede :-P

Ja du har rett i det! Er jo stas å se alt hun kan! Bare sånne småting, som at hun nettopp låg i flere minutter ekstra på babygymmen før hun ville opp.

Ja det er litt trist, men samtidig koselig at han vokser :) synes også det er trist med alle gavene vi knapt har fått brukt. Men pakker det ned og sparer til nestemann ;)

Må være rart å se hvor stor jenten din har blitt <3

Ja, spesielt det språkspranget mellom 2,5 og 3 år. Plutselig hadde hun masse ord og setninger! :O
Litt gøy å se at gutten vokser og, da, syns at når de nærmer seg ett år så er de så morsomme. ;)

Ja, spesielt det språkspranget mellom 2,5 og 3 år. Plutselig hadde hun masse ord og setninger! :O
Litt gøy å se at gutten vokser og, da, syns at når de nærmer seg ett år så er de så morsomme. ;)
Helt enig! Mye gøy i vente! Men også en litt slitsom periode som kommer når de begynner å reise seg og blir mer mobile! Da er det bare å ta på seg joggeskoene :D

Helt enig! Mye gøy i vente! Men også en litt slitsom periode som kommer når de begynner å reise seg og blir mer mobile! Da er det bare å ta på seg joggeskoene :D

Ja, det er både positivt og negativt med alle aldre. ;) Husker da storesøster var 1-1,5 år. Fytti grisen, for en travel unge! :P men jenta mi var over gjennomsnittet aktiv. Håper dette er en roligere type. :)

Ja, ikke sant? Har noen plagg jeg bare må ta vare på jeg også. Hun bruker min kjole som jeg hadde da jeg var lita :) Håper hun vil sette like stor pris på at jeg tar vare på de som jeg gjør for at mamma tok vare på noe av mitt :)

Ja, ikke sant? Har noen plagg jeg bare må ta vare på jeg også. Hun bruker min kjole som jeg hadde da jeg var lita :) Håper hun vil sette like stor pris på at jeg tar vare på de som jeg gjør for at mamma tok vare på noe av mitt :)

Min jente har og brukt kjolen fra jeg var liten, det er så fint :-) jeg tror de blir glad for å få klær fra de var liten :-)

Jeg synes det går så altfor for fort, vi bruker allerede 68/72.
Min siste baby er straks tre måneder, og det er både vemodig og litt godt :)

Jeg måtte faktisk felle en liten tåre da jeg ryddet vekk 50 og 56 her om dagen. Haha! Lenge siden han har vokst ut av de altså, men har utsatt ryddinga lengst mulig. Dette er min siste baby og han vokste rekordfort i starten. Nå er han straks 11 uker og veier 7,5 kg . Hoho! Var 3445 g da han ble født. Er jo veldig morsomt med utviklingen selvfølgelig. Prater og ler hele dagen og er en skikkelig godklump.

Back
Topp