Er det flere enn meg..

Jeg er veldig nervøs. Tenker på det mye om dagen. Har mistet 4 ganger før og har ett vellykket svangerskap.

Du er ikke alene .... jeg har jo rett og slett dødsangst ovenfor barnet mitt . Titter mye inn til gutten min på 7 år. Livredd noe skal skje han.. tenker sånn nå også. Redd for å miste , redd for fosterdød , redd for krybbedød . Jeg skulle nesten hatt noen å snakke med om dette :( er alt for overbeskyttet for barnet/barna mine :Heartred:Heartred:Heartred

Ja! 2 MA siste året så er livredd for at det skal skje igjen :( Klarer ikke helt tro på at det skal gå bra selv om jeg selvfølgelig så inderlig håper det.

Du er ikke alene .... jeg har jo rett og slett dødsangst ovenfor barnet mitt . Titter mye inn til gutten min på 7 år. Livredd noe skal skje han.. tenker sånn nå også. Redd for å miste , redd for fosterdød , redd for krybbedød . Jeg skulle nesten hatt noen å snakke med om dette :( er alt for overbeskyttet for barnet/barna mine :Heartred:Heartred:Heartred
Du kan jo ta det opp på svangerskapskontroll kanskje? Det høres tøft ut å gå sånn og bekymre seg :Heartred

:Heartbigred
Vi for holde sammen i disse tider. Trodde jeg var alene om å nesten ha et nervøst sammenbrudd hver dag, selv om jeg ikke er glad for at dere føler det samme. Så må jeg si jeg er glad for å høre flere er i samme sko, ikke så ensom lenger i skrekken.
Å gå på do, jeg gruer meg.

Og så har jeg så svake symptomer og er i knall god form. Burde vært både glad og overlykkelig over min gode form, men jeg klarer bare ikke.:Heartbigred
Samme her. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Håper det kommer symptomer snart

Back
Topp