Er det flaut å kjøpe klær på europris?

Har handlet en del trysilsokker der og de holder lenge :)
Har også kjøpt en vinterdress til hjemmebruk en gang. Den ble brukt 2 sesonger og var like fin :)

Er vel ikke flaut det:) Men aldri kjøpt noe der selv:)

Aldri vært inn på den butikken før faktisk :o
Men hadde jeg funnet noe fint hadde jeg kjøpt det, uten tvil :)

Har kjøpt sokker og regntøy der, begge deler fungerte veldig greit. Regnklærne er i bruk av lillebror nå etter å ha vært innom to fettere etter eldste.

Vi kjøpte regntøy der for å ha på hytta, og de holdt ikke mål. Har også handlet en del trysilsokker der, men jeg synes de slites hull i så fort. Jeg synes ikke det er flaut å handle der, men vi kjøper ikke klær der nå mere.

Kjøpte en kosebukse i fleece der for gudene vet hvor lenge siden. Den er fortsatt like fin selv om den er godt brukt.
Men ville ikke kjøpt yttertøy til ungene der. Har barn på jobb med de dressene, og synes ikke at de er gode nok.
Så rart, mange er fornøyde med dressene og den kom vel best ut i en test også

Det er jo smak og behag. Og de testene sier jo kun noe om tekniske egenskaper. Vi kjøpte for eksempel en slik friends-dress som vant det ene året. Større drittdress skal man lete lenge etter. Den veide to tonn og var klumpete og fæl. Da hjelper det lite at den f.eks var best på slitestyrke.

Kjøper Trysil sokkene. Hvorfor skulle det være flaut? Å kjøpe gode sokker billig.

Flaut? Overhodet ikke. Mer flaut med foreldre som kjøper over evne og setter barnas trygge økonomiske ramme på spill for å ha riktig merke.

• Liker
Reactions: Io

Testene tar jeg med en klype salt, da de gjerne ikke tester det som er viktig. Coop dressene og europris, blir f.eks KJEMPETUNGE når de blir våte. For de minste så er de også gjerne stive og ubehagelige å ha på, noe som hindrer bevegeligheten veldig!

Europris er den nærmeste butikken som selger spiker, maleutstyr og slikt, så jeg har vært innom ganske mange ganger de siste årene. Innimellom finner jeg solide arbeidsklær og gode ullsokker, innimellom ser jeg brannfarlige stoff og mistenkelig billige klær. Tror Europris-utvalget må vurderes like kritisk som eBay, og da skulle det vel være omtrent like flaut?

Innafor! Så lenge man er fornøyd med det selv, og trives i det man går i er det innafor. Syns egentlig ingen har noe med hvor man velger å kjøpe klærne sine.

Testene tar jeg med en klype salt, da de gjerne ikke tester det som er viktig. Coop dressene og europris, blir f.eks KJEMPETUNGE når de blir våte. For de minste så er de også gjerne stive og ubehagelige å ha på, noe som hindrer bevegeligheten veldig!
Jeg tae også testene med en klype salt men som sagt vet mange som er fornøyde

Ikke flaut, men har som mange andre i tråden ikke kjøpt noe annet enn sokker der. Tuppa fikk en fleece dress derfra i gave og den hold lenge og var fin etter mange runder vask og tørketrommel :)

Hcorfor skulle det være flaut!?

Nei, det synes jeg ikke. Så lenge det er klær som holder grei kvalitet er det det samme for meg hvorvidt de er handlet inn på Europris eller Calvin Klein. Jeg har ikke kommet på å handle noe der selv, men svigermor har kjøpt litt til ungene og det har ikke vært noe i veien med de klærne.

Tror aldri jeg har funne særlig på europris som vi har kunne brukt :)
Fant en dress nydelig, type park dress til en 100lapp. Tenkte å ha den hjemme :) men kunne ikke tenke meg at det er flaut å handle der?
Har handla klær på sparkjøp, sko på økonomi sko ol. Er vokst opp med å spare penger der man kan. Så vis jeg må gå rundt å være flau for jeg er økonomisk. Da syns jeg heller de som gjør at jeg evt blir flau bør være flaue.

Jeg tae også testene med en klype salt men som sagt vet mange som er fornøyde

Joda - barn er ulike og foreldre er ulike ;) men jeg opplever at foreldre er mer fornøyde enn f.eks vi i barnehage. Noe tøy synes jeg f.eks er bedre hjemme enn i barnehage (sånn når jeg tenker på eget barn)

Back
Topp