Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber i bhg selv ig vi er nok like uenige vi ansatte som foreldreJoda - barn er ulike og foreldre er ulikemen jeg opplever at foreldre er mer fornøyde enn f.eks vi i barnehage. Noe tøy synes jeg f.eks er bedre hjemme enn i barnehage (sånn når jeg tenker på eget barn)
Jobber i bhg selv ig vi er nok like uenige vi ansatte som foreldre![]()
Nettop, vi var ikke fornøyde med reima til vårHar vel mye med barna å gjøre også tenker jeg! Jeg har jo f.eks vært strålende fornøyd med reima alltid (sånn bortsett fra at jeg har vært uheldig med slitestyrken i noen av plaggene - men disse har jeg fått nye av)... Noen opplever jo at reima absolutt ikke holder til sitt brukregnklær er jo også veeeeldig varierende hva folk er fornøyd med
![]()
Jeg syns ikke det er flaut, men hører veldig mange sier det. Veldig interessant å se hva flertallet her synsHvorfor skulle det være flaut?
Sier de noe om hvorfor det er flaut?Jeg syns ikke det er flaut, men hører veldig mange sier det. Veldig interessant å se hva flertallet her syns![]()
Er fordi det er så billig. Og ikke "riktige" merker :/Sier de noe om hvorfor det er flaut?