Er det flaut å kjøpe klær på europris?

Har jeg virkelig aldri tenkt over. Ergo, ikke flaut. Hadde nok vært litt avventende mtp kvaliteten, men det er man jo forberedt på pga prisen. Om det er bra kvalitet så er det bare en bonus.

Jeg kjøper klær til barna mine jeg liker.
Noe kjøper jeg på Gant, annet på Europris, kan aldri huske jeg har følt meg flau over å kjøpe klær.
Det eneste stedet jeg prøver å unngå og handle på er HM siden de har blitt tatt litt for mange ganger for uetisk oppførsel..

Jobber i bhg selv ig vi er nok like uenige vi ansatte som foreldre ;)

Har vel mye med barna å gjøre også tenker jeg! Jeg har jo f.eks vært strålende fornøyd med reima alltid (sånn bortsett fra at jeg har vært uheldig med slitestyrken i noen av plaggene - men disse har jeg fått nye av)... Noen opplever jo at reima absolutt ikke holder til sitt bruk ;) regnklær er jo også veeeeldig varierende hva folk er fornøyd med ;)

Har vel mye med barna å gjøre også tenker jeg! Jeg har jo f.eks vært strålende fornøyd med reima alltid (sånn bortsett fra at jeg har vært uheldig med slitestyrken i noen av plaggene - men disse har jeg fått nye av)... Noen opplever jo at reima absolutt ikke holder til sitt bruk ;) regnklær er jo også veeeeldig varierende hva folk er fornøyd med ;)
Nettop, vi var ikke fornøyde med reima til vår;)
Men elsker isbjørn of swedem ,men dn passer ikke til alle så andre er misfornøyde med dem.

Europris har forøvrig kommet seg skikkelig! Syns de har veldig mye fint nå, spesielt av interiør!

Kjøper ofte sokker der, både vanlige tynne og trysilsokker:-) Og Bacecamp-superundertøy, både til meg og gubben, samt bonusbarna! Det er knall og holder seg godt! Var uheldig med en overdel en gang, sømmen nederst raknet fra etter vask, men da tok jeg den bare med tilbake og fikk ny med en gang:-)
Skjønner ikke hvorfor det skulle være flaut?!

Synes ikke det er flaut, men kvaliteten kan man diskutere seg blå på ;)
Junior fikk et år ullklær fra europris, greit nok. Ikke de beste klærne.
Kjøper svært lite der.

Handler veldig mye sokker der!! :-P !

Back
Topp