Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart, mange er fornøyde med dressene og den kom vel best ut i en test ogsåKjøpte en kosebukse i fleece der for gudene vet hvor lenge siden. Den er fortsatt like fin selv om den er godt brukt.
Men ville ikke kjøpt yttertøy til ungene der. Har barn på jobb med de dressene, og synes ikke at de er gode nok.
Det er jo smak og behag. Og de testene sier jo kun noe om tekniske egenskaper. Vi kjøpte for eksempel en slik friends-dress som vant det ene året. Større drittdress skal man lete lenge etter. Den veide to tonn og var klumpete og fæl. Da hjelper det lite at den f.eks var best på slitestyrke.Så rart, mange er fornøyde med dressene og den kom vel best ut i en test også
Sign! ;pTenker at jeg hadde litt for lite å tenke på om jeg ikke skulle brydd meg med hvor folk velger å handle ogsåeneste stedet det er Flaut for meg å handle er på Kondomeriet, Hehe!
Så rart, mange er fornøyde med dressene og den kom vel best ut i en test også
Jeg tae også testene med en klype salt men som sagt vet mange som er fornøydeTestene tar jeg med en klype salt, da de gjerne ikke tester det som er viktig. Coop dressene og europris, blir f.eks KJEMPETUNGE når de blir våte. For de minste så er de også gjerne stive og ubehagelige å ha på, noe som hindrer bevegeligheten veldig!
Jeg tae også testene med en klype salt men som sagt vet mange som er fornøyde