Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tenkt meg på musikkfestival i slutten av august! Er da rundt 22 uker på vei. Jeg har lest at det ikke er bra for fosteret å gå på konserter, pga bass, vibrasjon og høy lyd. Er dette bare vås?
01.01.14
Jeg fant en side der det står om høy desibel i forholdt til jobb under graviditeten
http://www.stami.no/gravide-og-stoy-i-arbeidslivet
"Som for andre arbeidstakere bør støybelastning unngås for gravide, og i alle fall være under 85 desibel. Dersom arbeidstakeren utsettes for støybelastning høyere enn dette er hørselvern påbudt, mens fosteret ikke har annet hørselvern enn bukvegg og fostervann.
Generelt er det frekvensen på støyen, nivået, eksponeringstiden og den individuelle disposisjonen som avgjør om støyeksponerte kan få en støyskade. For gravide er tidspunkt i svangerskapet også av betydning, med tanke på når sårbarheten til fosteret er størst. Fosteret har ikke utviklet hørselssansen tilstrekkelig til å kunne utvikle en skade før ca uke 24 i svangerskapet."
Er det sant?? Hvor har du lest det? Hvorfor skulle ikke det gå bra, tar de skade av frekvensene?
Termin 4. januar![]()
Ja vil tru det, er jo snakk om en kveld. Det jeg referert til er jo de som er oppi høy desibel hver dagSå det vil vel da si at det går greit?![]()