Jeg er i praksis ved apotek1, og der lærer vi ikke det. Helt feil!!Vitus apotek og apotek1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i praksis ved apotek1, og der lærer vi ikke det. Helt feil!!Vitus apotek og apotek1
Tja, hvis du tenker på cosmica-serien for barn, så er faktor 30 i sensitive-serien mye tykkere og tettere enn faktor 50. Faktor 30 har fysisk filter og legger seg utenpå huden. 50 er tynn og smøre ut.Det er vel det at faktor 50 også blir veldig tettende på huden. Den får ikke puste skikkelig, og det er aldri noe ålreit. Husker jeg hater solkrem når jeg var yngre pga tyngden og tettheten solkrem har/hadde.
Her bruker vi faktor 30, og smører heller oftere. Er ikke redd for å være i solen, men brent skal vi ikke bli. Tenker at det er bedre å dekke seg til/holde seg i skyggen når sola er som verst, enn å smøre seg med for høy faktor.
Tenkte ikke på en spesiell solkrem. De fleste er jo forskjellig også. De som inneholder mest dritt er jo de som er lettest å smøre utover.Tja, hvis du tenker på cosmica-serien for barn, så er faktor 30 i sensitive-serien mye tykkere og tettere enn faktor 50. Faktor 30 har fysisk filter og legger seg utenpå huden. 50 er tynn og smøre ut.
Så jeg vet ikke hva som da puster best?
Er det noen spesielle stoffer du tenker på som de inneholder?Tenkte ikke på en spesiell solkrem. De fleste er jo forskjellig også. De som inneholder mest dritt er jo de som er lettest å smøre utover.
NOEN solkremer inneholder hormonforstyrrende stoffer, nano og allergifremkallende stoffer. Finnes mange solkremtester på nettet Noen er tykke og andre er tynne.Er det noen spesielle stoffer du tenker på som de inneholder?
Ja jeg vet ;-)NOEN solkremer inneholder hormonforstyrrende stoffer, nano og allergifremkallende stoffer. Finnes mange solkremtester på nettet Noen er tykke og andre er tynne.
Vi bruker forøvrig cosmica (synes denne er litt vanskelig å smøre) og VITAs harmoni (denne er fin og smørbar). Begge er frie for de overnevnte ulumskhetene
Ble anbefalt faktor 50 med fysisk filter på apoteket i dag, til frøkna på 10 mnd