Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i det, men det er fortsatt ingen grunn til å si at faktor 50 er farlig.Poenget er vel at man trenger ikke være redd for sollys - det er kun det å bli brent som utvikler kreftceller, ikke å få sol på huden i seg selv.
Ang fysiske filtre så er det jo ikke å få tak i på apotek.
Igjen: har du dokumentasjon på den påstanden?Bruker ikke høyere faktor enn 30. Grunnen til at 50 ikke skal brukes er fordi huden ikke får puste så huden blir kokt under solkremen.
Igjen: har du dokumentasjon på den påstanden?
Det er bare det jeg synes er så rart - er så mange som har fått denne informasjonen et sted, men det er umulig å finne noe skriftlig, virker det som Så jeg lurer på hvor det stammer fra!Har ingen kilder, men det jeg har fått informasjon om på apoteket
Hvilket apotek da? Står nemlig ikke noe i min utdannelse om det og rart 50 da blir anbefalt til barn og ved utenlandsreiser hvis det er farlig!Har ingen kilder, men det jeg har fått informasjon om på apoteket
Der fikk vi også info om på flere apotekHar ingen kilder, men det jeg har fått informasjon om på apoteket
"Farlig" er vel relativt. Noen er mer nøye på allergifremkallende stoffer enn andre.Enig i det, men det er fortsatt ingen grunn til å si at faktor 50 er farlig.
Mulig det ikke finnes på apotek, men det er lett å få tak i både på nett og i helsekost hvis man er opptatt av det
Men nå er det snakk om overoppheting og brannskader også. Det er en helt annen klasse."Farlig" er vel relativt. Noen er mer nøye på allergifremkallende stoffer enn andre.
Hvilket apotek da? Står nemlig ikke noe i min utdannelse om det og rart 50 da blir anbefalt til barn og ved utenlandsreiser hvis det er farlig!
Det kommer an på i ingrediensene i kremen, de fleste kremene på apoteket som er egnet for barn tetter ikke igjen huden.Teorien jeg har fått servert er at det er fordi den legger seg som en film utpå huden og dermed ikke slipper ut svette og barna kan bli overopphetet. Aner ikke om det stemmer da. Det er vel de som har fysisk filter i stedet for kjemisk.
Du kan godt sende pm med adressen til disse eventuelt si kommune eller lignende hvor ansatte på disse apotekene har kommet med disse påstandene, for det er faktisk alvorlig at apotekansatte kommer med uttalelser som det ikke finnes noen dokumentasjon på og som kan være til skade!Vitus apotek og apotek1
Du kan godt sende pm med adressen til disse eventuelt si kommune eller lignende hvor ansatte på disse apotekene har kommet med disse påstandene, for det er faktisk alvorlig at apotekansatte kommer med uttalelser som det ikke finnes noen dokumentasjon på og som kan være til skade!
Nei og glad for det hvis ansatte i noen av disse ansatte kommer med slike påstander.Er du regionsjef eller apoteker i noen av disse kjedene?
Hvor står dette?