Er det bare meg...?

Håper spiren sitter nå :dummy1: Babyklister er et homøopatisk middel som skal være med å hjelpe til at det befruktede egget fester seg bedre:)

Håper jeg å! Ikke at jeg er lei av øvinga liksom:hilarious: men gleder meg til det kommer noe uttav den også:dummy::dummy1:
Aah.. som fåest; hvor? :)

Nå begynner vist ting å gå riktig over styr her:bored: sitter/ligger på sofaen å ser 9-1-1, noe jeg ser litt på ellers. Både ler og griner samtidig; for ingenting! Eller; for ting jeg ikke har reagert sånn på tidligere:wideyed: hva skjeeeeer’a? :eek:
I tillegg har ene puppen begynt å bli øm/sår.. også små dålig i magen og..:sad010 men de fleste plassene jeg har lest, er det heller forstoppelse som er/skulle vært problemet nå, noen som har opplevd det helt motsatte? Virker som alt jeg har i meg renner rett igjennom...:sick009
11dpo, testen i morges var et klart NOPE...:scared001:sad015

Ble vist mer eller mindre dagbok-tråd for meg detta; var ikke det som var meningen dog:hilarious:

Men veldig hyggelig at så mange har tatt seg tid til æ skrive litt med/til meg:D

Krysser fingrene for oss alle:joyful:

Kan ikke så mye for at kroppen min gjør som den gjør; prøver vel mest å tilegne meg litt kunnskap og høre på andres erfaringer fra lignende..:bag: men takk for innspill..
Men nå er det ikke sånn at for å være gravid, så får en alle disse symptomene. Og heller ikke fordi andre har opplevd de, så da må du også, ellers er du ikke gravid. Nå kan det selvfølgelig være at du er gravid, for all del, men det virker også veldig psykisk. De fleste har mindre symptomer ved en graviditet enn ved/før tr. Det er ikke sånn at man må ha symptomer for å være gravid. Jeg hadde absolutt ingen ved begge mine svangerskap, men før tr har jeg typiske pms-plager.

Men nå er det ikke sånn at for å være gravid, så får en alle disse symptomene. Og heller ikke fordi andre har opplevd de, så da må du også, ellers er du ikke gravid. Nå kan det selvfølgelig være at du er gravid, for all del, men det virker også veldig psykisk. De fleste har mindre symptomer ved en graviditet enn ved/før tr. Det er ikke sånn at man må ha symptomer for å være gravid. Jeg hadde absolutt ingen ved begge mine svangerskap, men før tr har jeg typiske pms-plager.

Er veldig klar over dette; det har jeg alt klargjort i mitt første innlegg.. likevel har det vært noe som ikke har vært «normalt» for meg og mine sykluser så langt; og uansett ser jeg ikke noe galt i å kunne skrive med andre som er i samme situasjon.
Men nok en gang; takk for innspill:confused5

Ja idag går det sikkert fint da, men ja. Spørs om du er like sterk imorgen :hilarious:

Jeg tester imorgen tidlig også, mens på tirsdag morgen sitter jeg på fly og reiser 7 timer tilbake i tid så da blir jo alt litt surr :hungover: Tenkte faktisk å teste meg på Gardermoen på mårran før flyet går :eek::wideyed::nailbiting:

Nå er jeg nysgjerrig; hvordan gikk det? Ble det full jubel på flyplassdass? :hilarious::dummy1::dummy:

Nå er jeg nysgjerrig; hvordan gikk det? Ble det full jubel på flyplassdass? :hilarious::dummy1::dummy:
Hei sorry seint svar. Reist i 25 timer. Endelig fremme og ligger 7 timer bak Norge som sagt. Haha nei jeg turte ikke ha testen i sekken da mamma og pappa er med på reisa. Var nesten sikker på og paranoid nok til p tenke at det tok sikkerhetskontrollen ut synlig av sekken, dessuten har jeg strips og vil ha kopp og tisse i istedenfor å treffe stråla så droppa det men imorgen tidlig skal jeg teste her. Da er jeg 12 dpo, har en følelse av at TR kommer for begynt å få kviser og mensensmerter noe jeg alltid får noen dager før :p

Hei sorry seint svar. Reist i 25 timer. Endelig fremme og ligger 7 timer bak Norge som sagt. Haha nei jeg turte ikke ha testen i sekken da mamma og pappa er med på reisa. Var nesten sikker på og paranoid nok til p tenke at det tok sikkerhetskontrollen ut synlig av sekken, dessuten har jeg strips og vil ha kopp og tisse i istedenfor å treffe stråla så droppa det men imorgen tidlig skal jeg teste her. Da er jeg 12 dpo, har en følelse av at TR kommer for begynt å få kviser og mensensmerter noe jeg alltid får noen dager før :p

Det går fint:smug: aah, hehe, skal ikke være lett å være på reise:hilarious: er vel 12-13 dpo jeg og.. TR er venta idag...:nailbiting:

Kritthvit test idag også, jeg har gitt opp så forventer mensen på mandag :wideyed:

Know the feeling.. venter ennå på at den skal dukke opp her.. de siste gangene har den kommet løpet av natten/tidligmorgenen; men ikke idag.. å har ennå merkelig, hvit utflod.. skjønner ingenting jeg.. har også fått ømme/såre bryster de siste dagene; men det har jeg hatt før mens de siste syklusene; dog kommet til ulikt tidspunkt begge gangene tidligere...:/ hater kroppen min akkurat nå..:dead:

Back
Topp