Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enten så er du gravid eller så er det litt spesieltDagens nye symptomer; og syklusen sine nye;
Akutt emosjonell; var å avlivet ei gammel katt som jeg ikke ha noe som helst sterk relasjon til; satte meg i bilen helt ok; begynt å kjøre; da kom det skjønner ikke bæææret
Ooog; har vært ekstremt hekta på sibas havrekjeks med hvit og brunost på; i flere mnd; vurderte å spise det nå; ikke pokker sa kroppen
Skjønner ikke greia m det heller
Enten så er du gravid eller så er det litt spesielt
Da hadde jeg også blitt emosjonell Men håper dette er gode tegn, krysser fingrene for deg!Dagens nye symptomer; og syklusen sine nye;
Akutt emosjonell; var å avlivet ei gammel katt som jeg ikke ha noe som helst sterk relasjon til; satte meg i bilen helt ok; begynt å kjøre; da kom det skjønner ikke bæææret
Ooog; har vært ekstremt hekta på sibas havrekjeks med hvit og brunost på; i flere mnd; vurderte å spise det nå; ikke pokker sa kroppen
Skjønner ikke greia m det heller
Testet for 1-2 timer siden; like hvitt svar som igår(#testavhengig).. 8 dpo; så ja vet det ennå er tidlig..
Samtidig føler jeg at ting er annerledes og at det ikke er det.. Skal si ting er vanskelig å forholde seg til for meg idag...
Da hadde jeg også blitt emosjonell Men håper dette er gode tegn, krysser fingrene for deg!
Den dagen jeg testet posetivt var den dagen ikm var. Da tålte jeg plutselig ikke kaffe. Anklaget mannen min for å herpe med kaffen min. Så d med kjeksen høres ut som et symptom. Krysser fingrene for deg.
Har klart å holde meg unna test nå i 3dager og er super stolt men bare fordi jeg er redd for kjemisk positiv 8 dpo her nå. Venter til søndag eller mandagsmårran med å ta testen.. herregud så spennende
Heia oss!!
Så flink du er!
9dpo her nå idag, så skal prøve å være strekt å ikke teste noe mer før onsdag/se om TR dokker opp som appen sier hun skal eller ikke
Jaa! heeeeia
BTW; lå i senga igårkveld og kjente på mage/området, da la jeg merke til at jeg var hardere/mer "motstand" på venstre enn på høyre side; noen som vet om dette er normalt i disse tider?
Oppdager vist stadig noe nytt jeg...
Haha flink og flink for ligger i senga, akkurat våkna og vurderer sterkt ta en test bare for å ha gjort det
Har ingen symptomer jeg, så syns du er heldig hvis alt stemmer
Don’t do it; be stong
Føler jeg har alt jeg.. men tror det er mest kroppen som driver gjøn med meg...
Åååå da hadde slusene åpna seg her ja!!!Det skal sies at denne katten ikke hadde noen spesielt sterk relasjon til meg, og ikke jeg til henne; MEN de siste dagene før hun skulle tas ble hun plutselig ekstremt kosete/klengete og oppmerksom over for meg, og kun meg! Fulgte meg til og med på do, så om hun merket noe jeg ikke viste/vet ennå, vet ikke jeg..
Haha for seint Blenda hvit.
Hadde sist pp men da kom jaggu tr så trur ikke på symptomer lengre
Åååå da hadde slusene åpna seg her ja!!!
Men jeg er veldig lettrørt til vanlig, så det der hadde tatt knekken på meg uansett Nå er du vel 8-9 dpo?Koslig er det jo ikke,. Men når relasjonen ikke er der; så er det litt merkelig likevell; men det var sikkert ett eller annet med hele greia som gjorde at det klikka
Men jeg er veldig lettrørt til vanlig, så det der hadde tatt knekken på meg uansett Nå er du vel 8-9 dpo?
Haha ja følte meg ganske dum når jeg testa når jeg visste den ikke ville vise positiv haha!Du altså
Har hatt mer eller mindre hver pp jeg.. iallefall ett eller anna slags symt... så har begynt æ miste trua jeg og...
Haha ja følte meg ganske dum når jeg testa når jeg visste den ikke ville vise positiv haha!
Jeg har Mista trua på denne pp, har aldri trua for er for godt til å være sant