Er det bare meg...?

Den dagen jeg testet posetivt var den dagen ikm var. Da tålte jeg plutselig ikke kaffe. Anklaget mannen min for å herpe med kaffen min. Så d med kjeksen høres ut som et symptom. Krysser fingrene for deg.

Stakkar gubben da! Skjønte vel ikke bæret han da:hilarious:
Spiste det for bare noen dager/halv uke sia, da smakte det heller ikke så godt som det har pleid da..

Taakk; tar i mot alle kryssede fingre å håp jeg kan få:smiley-angelic001:smiley-angelic003
 
Å herregud, klarer du det så er du super flink :alien

Satser hardt på det! Dog har jeg ikke noe tro på denne pp’n uansett; selv om vi gjorde alt «riktig»:hilarious:
Men i dag har det vært kramper; begge sider pluss stiking/kribling rett over skambeinet:eek: så kanskje; bare kanskje er det håp ennåxsmile2
 
Satser hardt på det! Dog har jeg ikke noe tro på denne pp’n uansett; selv om vi gjorde alt «riktig»:hilarious:
Men i dag har det vært kramper; begge sider pluss stiking/kribling rett over skambeinet:eek: så kanskje; bare kanskje er det håp ennåxsmile2

Såppas! Da kjenner du mer enn. Eg. Krysse fingrene for deg (og meg selv :p)..
Alt «riktig» her også. Så vi får vente og se. «Første» mann :wideyed:
 
Haha jeg testa jeg veit dere :shifty:
9 dpo og blenda hvit. Ikke en liten tynn svak strek en gang :cool14 Haha.. herregud

Auau! Men ennå håp da! Håper med deg!
Har holdt meg hard; å ikke testa! Skal bort nå; å jobbe ikveld, så trur det skal gå fint idag:p
Spørs mer i morgen; når jeg har hele morningen/formiddagen for meg selv:sour::sorry:
 
Auau! Men ennå håp da! Håper med deg!
Har holdt meg hard; å ikke testa! Skal bort nå; å jobbe ikveld, så trur det skal gå fint idag:p
Spørs mer i morgen; når jeg har hele morningen/formiddagen for meg selv:sour::sorry:

Ja idag går det sikkert fint da, men ja. Spørs om du er like sterk imorgen :hilarious:

Jeg tester imorgen tidlig også, mens på tirsdag morgen sitter jeg på fly og reiser 7 timer tilbake i tid så da blir jo alt litt surr :hungover: Tenkte faktisk å teste meg på Gardermoen på mårran før flyet går :eek::wideyed::nailbiting:
 
Ja idag går det sikkert fint da, men ja. Spørs om du er like sterk imorgen :hilarious:

Jeg tester imorgen tidlig også, mens på tirsdag morgen sitter jeg på fly og reiser 7 timer tilbake i tid så da blir jo alt litt surr :hungover: Tenkte faktisk å teste meg på Gardermoen på mårran før flyet går :eek::wideyed::nailbiting:

Det gjør nok det..
hehe; jaa; spørs om jeg bare må «glemme» både dpo og testing noen dager:signs003 to me..

Aaah! Goood tur; krysser fingrene for deg:talk017
 
«Nytt» for de siste dagene da; må noe innmari mye på do; sånn typ flere ganger i timen.. trøtt, går hele dagene å gisper; kan ikke få sovet nok/lagt meg fort nok innimellom:hilarious:
Ooog! Natt til idag drømte jeg at jeg fikk en lysende positiv test! Håper alt detter tyder på at ting holder på å skjeee:D
10dpo idag; så bare noen få dager til med venting nå:bag:
 
Det gjør nok det..
hehe; jaa; spørs om jeg bare må «glemme» både dpo og testing noen dager:signs003 to me..

Aaah! Goood tur; krysser fingrene for deg:talk017

Mm men neimen ikke lett å glemme. Prøvd å glemme hver dag men er for smart til å glemme sånne ting :hilarious:

Takk! Tenk om jeg får positiv test på Gardermoen a :woot::woot::D
 
Og i mens går jeg å håper at TR holder seg bort de neste 9mnd:p
Skal si det er litt morsom å kunne snakke/skrive med andre i samme båt:smiley-angelic003
Der håper jeg og:D Er "bare" pp4 (men kan vel si vi har vært prøvere i 13 mnd da jeg ventet på TR etter p-sprøyte slutt i 11 mnd), men jeg er litt utålmodig :hilarious: Prøver babyklister denne pp'n da:dummy1:
 
Der håper jeg og:D Er "bare" pp4 (men kan vel si vi har vært prøvere i 13 mnd da jeg ventet på TR etter p-sprøyte slutt i 11 mnd), men jeg er litt utålmodig :hilarious: Prøver babyklister denne pp'n da:dummy1:

Er på pp7 her.. så ja; vet hva utålmodighet er:hilarious:
Hadde spiral fra april i fjor til januar iår.. men likevel har ingen spire satt seg her ennå..:shifty: håper dette er gangen:cat:
Hva er det babyklisteret alle snakker om? Ikke hørt om det jeg... #blond:banghead:
 
Er på pp7 her.. så ja; vet hva utålmodighet er:hilarious:
Hadde spiral fra april i fjor til januar iår.. men likevel har ingen spire satt seg her ennå..:shifty: håper dette er gangen:cat:
Hva er det babyklisteret alle snakker om? Ikke hørt om det jeg... #blond:banghead:

Håper spiren sitter nå :dummy1: Babyklister er et homøopatisk middel som skal være med å hjelpe til at det befruktede egget fester seg bedre:)
 
Back
Topp