Er dere gift?

Det nytter hvertfall ikke å forbli gift for barnas skyld, jeg er et levende eksempel på det (ang mamma og pappa)...jeg kommer ikke til å gifte meg, enkelt og greit at jeg mistet troen på ekteskapet ved å se og oppleve mange brudd rundt meg. Det betyr IKKE at jeg ønsker å ta fra barnefar alle rettigheter, de fleste ønsker vel å ha den andre forelderen inni bildet. Det er det som er viktig for meg ang barn, at de har oss begge, ikke at vi er gift.
Hvor lenge har du vært gift? :)


Du, det forstår jeg. Og jeg tror alle har sine meninger om dette, og det respekterer jeg.

Vi har vært gift siden 2008, så straks 11 år :)
 
Ja vi er gift vi har samme etternavn hele gjengen og kunne ikke tenkt meg og hatt det på noen annen måte. Giftet oss før barna kom, og der er jeg veldig glad for på mange måter.
 
Ingen av mine smilefjes kommer med i mine innlegg. Liker ikke og høres streng og sur ut, hehe
 
Vi er ikke gift. Men vi har det utrolig fint sammen og det er det viktigste for oss :Heartred

Jeg synes ikke de ekteskapspapirene er så voldsomt viktige, selv om det kanskje styrker rettighetene våre i forhold til brudd, dødsfall o.l.

Hver og en må få bestemme det der selv. :Heartred
 
Det var ikke viktig for meg å være gift før jeg fikk barn. Regner med du prøver å provosere ved å være så bastant som du er.

Vi skal gifte oss neste sommer, da er eldste 5 år gammel, og det er perfekt for oss :) Man er forskjellige, og det om man er gift eller ikke spiller vel ikke så veldig stor rolle for barna, så lenge de lever i et hjem fylt av kjærlighet?
 
Er ikke gift. Et stykke papir er for oss betydningsløst. Det som er viktig er st vi er glad i hverandre og gir barna en trygg og god oppvekst.
 
Vi er ikke gift, men har vært sammen i snart 12 år og samboere i 8. Vil dermed si vi er like stabile sammen, som om vi hadde gått på rådhuset og signert papirer:D
 
Back
Topp