Er dere enige om navnevalg?

Vi snakker heller ikke om det. Det vil si, mannen har ikke kommet med et eneste forslag, og jeg har kun et alternativ på lista til nå :D At det skal være så vanskelig! :p
 
Vi aner ikke hva vi skal kalle denne gutten:hilarious: Har ingen favoritter noen av oss. De to eldste begynner på samme bokstav, så merket at det er en viss forventning fra andre om at dette barnet også skal få et navn på samme bokstav. Men det er helt tilfeldig at de to første har samme bokstav, så tror det blir en annen forbokstav nå
 
mannen her går rundt å kaller jenta det han mener hun skal hete, men vi er ikke enige :hilarious: tror det er strategien hans. Jeg tror ikke vi blir enige før på barsel :happy:
 
Vi aner ikke hva vi skal kalle denne gutten:hilarious: Har ingen favoritter noen av oss. De to eldste begynner på samme bokstav, så merket at det er en viss forventning fra andre om at dette barnet også skal få et navn på samme bokstav. Men det er helt tilfeldig at de to første har samme bokstav, så tror det blir en annen forbokstav nå

samme her! Har to fra før på A, og ønsker selv at lillebror skal ha navn på A. Men vi blir ikke enige:mad:
 
mannen her går rundt å kaller jenta det han mener hun skal hete, men vi er ikke enige :hilarious: tror det er strategien hans. Jeg tror ikke vi blir enige før på barsel :happy:

det gjør mannen her også... føler jeg bare liker navnet mindre og mindre når han kaller han noe allerede før vi ha bestemt oss:finger::finger:
 
det gjør mannen her også... føler jeg bare liker navnet mindre og mindre når han kaller han noe allerede før vi ha bestemt oss:finger::finger:
Enig faktisk !! Var jeg som kom med forslaget han likte så godt, men nå går jeg mer og mer bort fra det kjenner jeg :shifty:
 
Her har vi to navn som vi er enige om. Det hun mest sannsynlig får var det samboeren min som foreslo. Begge navnene er oppigjenkalling og navn som fungerer både her i Norge og i utlandet iom vi har mye familie der begge to. Storebror har foreslått at vi kan ha dobbeltnavn og bruke begge. Noe som for så vidt går:hilarious: Men storebror har ikke dobbeltnavn, og selv om det er vanlig i samboer sin familie tror jeg nok vi går vekk ifra det;)
 
det gjør mannen her også... føler jeg bare liker navnet mindre og mindre når han kaller han noe allerede før vi ha bestemt oss:finger::finger:

Enig! Det hadde jeg følt også :bored: jeg syns i utgangspunktet det er så unaturlig å kalle en ufødte baby for et navn, så å kalle han for et navn vi ikke er enige om ville HVERTFALL vært krise :hilarious:
 
Mannen min har fortsatt ikke kommet med noen forslag, så mitt favorittnavn er det eneste aktuelle foreløpig. Men jeg SKAL ha det navnet uansett, så :hilarious:
 
jeg har ett favorittnavn, mannen nekter:hungover:

Da får han komme med en navn sjæl da. Det gjør ikke mannen min, og jeg sier at hvis du ikke har noen forslag selv, så kan du ikke stemme nei til alt jeg foreslår!
 
han har kommet med navn, som jeg nekter:hilarious: de er helt grusomme!!

Aaah, huff :hilarious: har dere helt forskjellig smak på navn? Hvorfor liker han ikke dine forslag? Her får jeg alle slags idiotiske begrunnelser. Er for langt, for kort, for vanlig, for sjeldent, for populært, for kjedelig, for unorsk, for norsk.....:finger:
 
Aaah, huff :hilarious: har dere helt forskjellig smak på navn? Hvorfor liker han ikke dine forslag? Her får jeg alle slags idiotiske begrunnelser. Er for langt, for kort, for vanlig, for sjeldent, for populært, for kjedelig, for unorsk, for norsk.....:finger:

jeg føler ikke selv at vi er så forskjellige EEEEGENTLIG, men jeg liker godt Aksel, noe han nekter. Han liker Isak og Olve... de liker ikke jeg:hilarious:
Hvilke navn er dere uenige om? Kanskje jeg kan få tips:hilarious:
 
jeg føler ikke selv at vi er så forskjellige EEEEGENTLIG, men jeg liker godt Aksel, noe han nekter. Han liker Isak og Olve... de liker ikke jeg:hilarious:
Hvilke navn er dere uenige om? Kanskje jeg kan få tips:hilarious:

Okey, der tar jeg ditt parti altså :hilarious:
Jeg har hatt disse navnene på topp 3:
1: Andreas
2: Aksel
3: Johannes

Han har sagt nei til alle egentlig, men jeg har bestemt meg for Andreas :hilarious: han har hatt Vemund som forslag, men det nekter jeg :hilarious: og det er det eneste han har kommet med. Så jeg har bare sagt at frem til han kommer med flere forslag så blir det Andreas. Og nå har han halvveis slått seg til ro med det han også. Greia er at han har en tidligere kompis som heter det. Det er visst problematisk...men de er jo fortsatt venner, bare ikke så mye kontakt pga avstand og livet generelt. Men han er en superfin kar, så burde ikke være noe problem egentlig :p
 
Okey, der tar jeg ditt parti altså :hilarious:
Jeg har hatt disse navnene på topp 3:
1: Andreas
2: Aksel
3: Johannes

Han har sagt nei til alle egentlig, men jeg har bestemt meg for Andreas :hilarious: han har hatt Vemund som forslag, men det nekter jeg :hilarious: og det er det eneste han har kommet med. Så jeg har bare sagt at frem til han kommer med flere forslag så blir det Andreas. Og nå har han halvveis slått seg til ro med det han også. Greia er at han har en tidligere kompis som heter det. Det er visst problematisk...men de er jo fortsatt venner, bare ikke så mye kontakt pga avstand og livet generelt. Men han er en superfin kar, så burde ikke være noe problem egentlig :p


Omg!!! Andreas er ett av mine favorittnavn også:hilarious: men eksmannen min heter det, so its a no:eek::hilarious:
Hva er det med disse mennene og gamle navn som passer til 70-åringer:bag::arghh::p
 
Last edited:
Omg!!! Andreas er ett av mine favorittnavn også:hilarious: men eksmannen min heter det, so its a no:eek::hilarious:
Hva er det med disse mennene og gamle navn som passer til 70-åringer:bag::arghh::p

Haha er det sant??? Så gøy, da har vi rimelig lik smak :D men nedtur å ha en eks som ødelegger det da :hilarious:
Haha aner ikke ass! Helt uaktuelt her hvertfall :hilarious:
 
Haha er det sant??? Så gøy, da har vi rimelig lik smak :D men nedtur å ha en eks som ødelegger det da :hilarious:
Haha aner ikke ass! Helt uaktuelt her hvertfall :hilarious:

men om man ikke kan kalle barna sine visse navn fordi man vet om noen andre som heter det, eller navnet er brukt i en film, så er det jo ikke mange navn igjen:brb:
 
Back
Topp