Er dere enige om navnevalg?

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Vi er IKKE, og jeg kjenner det stresser meg:wtf: vi liker liksom de samme navnene, men blir ikke enig om 1:bored: så nå tror jeg vi bare må vente til fødsel og se hvordan han ser ut før vi bestemmer oss:p
 
Vi blir enige tilslutt! noen navn liker vi begge (sjeldent) andre “misliker” vi begge og avskriver :rolleyes: Nå har mannen funnet navn jeg faktisk liker også og som han selv sier blir det sikkert helt uaktuelt når vi møter baby :hilarious:
Vært gjennom mølla med jentenavn før! hadde vært lettere med gutt :p
 
ingen av oss har vel kommet over navn som vil har blitt forelska i, så må vel bli enig med oss selv først :hilarious:
 
Mannen min har ingen forslag og er stort sett negativ til mine forslag :hilarious: men han er på god gli på min favoritt nå heldigvis :D
 
Vi er helt utrolig uenig, men vi klarte faktisk å bli enige tilslutt og nei, jeg trodde ikke at vi kom til å bli enige noensinne:hilarious:men tror vi var heldige at favorittnavn nr 2 var samme til begge. Så begge ga opp sin første favoritt for navn nr 2:hilarious:
 
Vi blir enige tilslutt! noen navn liker vi begge (sjeldent) andre “misliker” vi begge og avskriver :rolleyes: Nå har mannen funnet navn jeg faktisk liker også og som han selv sier blir det sikkert helt uaktuelt når vi møter baby :hilarious:
Vært gjennom mølla med jentenavn før! hadde vært lettere med gutt :p
Hvilke navn hadde vært aktuelt som guttenavn hvis dere skulle hatt gutt? Vi har jentenavnet klart, tror jeg iallfall, men er litt i tvil om guttenavnet....
 
Hvilke navn hadde vært aktuelt som guttenavn hvis dere skulle hatt gutt? Vi har jentenavnet klart, tror jeg iallfall, men er litt i tvil om guttenavnet....

Vi har alle to fornavn, så det får nr4 også. Hadde det vært gutt kunne noen av disse ha vært aktuelle
Gisle Helge (mannen min sitt krav, ikke stort hos meg men hadde muligens gått med på det)
Benjamin med mulighet for forskjellig navn nr2 (Thor, Birk, Helge, Ørn, Odin, Emil)
Alexander (igjen mange mulig nr2)
Birk Alexander
Balder
Thor
Johann
osv. liker naturnavn, norrøne/nordiske navn så liker jeg også mange bibelnavn (første har bibelnavn som første fornavn)
De vi har har første bokstav i fornavne:
I.H
K.M
H.I
Så nå "må" vi muligens se på M.K :p
 
Vi må bli enige om etternavn først, så får vi se på fornavn etterhvert :hilarious:
 
Alltid vært tidligere hatt navnet klart før graviditet
Men ikke denne gangen he he
 
Vi ble enige nesten med en gang, så lille jenta har allerede fått navnet sitt :)
 
Hehe, jeg synes guttenavn er så vanskelig :p jentenavnet hadde vi klart på dette tidspunktet sist!
Jeg hadde også mange fine jentenavn jeg ønsket! Men gutten var ikke forventet og må dessuten passe med de to guttene pappaen har fra før... VANSKELIG :D
 
Jeg hadde også mange fine jentenavn jeg ønsket! Men gutten var ikke forventet og må dessuten passe med de to guttene pappaen har fra før... VANSKELIG :D
Nei, jeg trodde det skulle bli jente :p så er enda litt satt ut :hilarious:
 
Back
Topp