Er dere enige om navnevalg?

Vi bestemte oss for å skrive ned en liste med guttenavn som er aktuelle og jentenavn som er aktuelle ☺️
Vi har skrevet ned ca 10 på hver og vi sliter med å bestemme oss og har egentlig bestemt oss til å vente til barnet kommer med å navngi det, da vi ønsker å prøve det ut først på en måte haha
 
Første gang vi begynte å snakke om barn, fant vi navnene vi har til våre to eldste barn. Valgte en guttevariant og en jentevariant av navnet, siden vi valgte å ikke vite kjønn. Vi har også mista en gutt, som vi har valgt å gi navn.. Nå derimot er det verre.. Tror altså vi har jentenavnet klart. Men gutt derimot.. det var vanskeligere - det skal jo passe med de tre andre å...
 
Vi blir enige tilslutt! noen navn liker vi begge (sjeldent) andre “misliker” vi begge og avskriver :rolleyes: Nå har mannen funnet navn jeg faktisk liker også og som han selv sier blir det sikkert helt uaktuelt når vi møter baby :hilarious:
Vært gjennom mølla med jentenavn før! hadde vært lettere med gutt :p
Nei, det er IKKE lettere med guttenavn:hilarious::hilarious:
 
Vi er nesten enig. Jeg syns vi må bestemme oss snart. :p Jeg er ganske bestemt på ett navn og samboer kom hjem fra jobb igår og hadde tenkt mye på det navnet. Storebror er også bearbeidet;) Vist ikke vi skal ha det navnet får han komme med en liste med andre asap
 
Vi er allerede blitt enige! Trodde ikke det skulle gå så greit
 
Vi har allerede bestemt oss for guttenavn om det blir gutt, men hvis det blir jente.. så er vi litt mer uenig ja, haha. Blir det ei jente(noe jeg ikke har følelsen av), så blir nok navnet heller bestemt i etterkant tror jeg.. vi skal forøvrig ikke vite kjønn før hn melder sin ankomst da:)
 
Vi har såvidt diskutert navn, og de jeg har nevnt har så langt ikke fått medhold :wtf:
 
Storebror fikk navnet sitt på barsel, for favorittnavnene på lista passet han ikke helt. Navnet vi endte opp med hadde vi ikke tenkt på i det hele tatt. Lillesøster er vi enige om navnet på, for det er oppkalling etter samboerens mormor. Så nå håper vi at hun kommer ut og passer navnet, for vi har ikke tenkt på andre alternativer.. :)
 
Samboer går med på et av navnene jeg liker, men vi holder det litt åpent frem til vi har møtt ham:)
 
Back
Topp