Samme her! Nytt denne helga er at han har fått kallenavnet JendorNei, jeg trodde det skulle bli jente så er enda litt satt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Nytt denne helga er at han har fått kallenavnet JendorNei, jeg trodde det skulle bli jente så er enda litt satt ut
Haha, men der har dere jo navnet joSamme her! Nytt denne helga er at han har fått kallenavnet Jendor
Nei, det er IKKE lettere med guttenavnVi blir enige tilslutt! noen navn liker vi begge (sjeldent) andre “misliker” vi begge og avskriver Nå har mannen funnet navn jeg faktisk liker også og som han selv sier blir det sikkert helt uaktuelt når vi møter baby
Vært gjennom mølla med jentenavn før! hadde vært lettere med gutt
Vært enige og bestemt siden før førstemann ble unnfanget faktisk.
For oss hadde jo spes når vi venter enda en jenteNei, det er IKKE lettere med guttenavn
Tror faktisk vi er blitt mer uenige
Har lagt diskusjonen død frem til fødsel.
Her også tenkte myye på det frem til vi fikk kjønnet bekreftet. Men nå er det helt stille.haha, huffda her snakker vi ikke om navn lenger! Tror ikke det har blitt nevnt siden jeg posta denne tråden glemmer det litt bort også...